رتبه‌های برتر تجربی در دوران جمع‌بندی چه کارهایی انجام دادند؟(3)

رتبه‌های برتر تجربی در دوران جمع‌بندی چه کارهایی انجام دادند؟ قسمت سوم

رتبه‌های برتر تجربی در دوران جمع‌بندی چه کارهایی انجام دادند؟(3)


برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور عوامل متعددی دخیل است. برنامه دوران جمع‌بندی از این جمله است. در این مطلب رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۲ از برنامه و کارویژه‌های خود در دوران جمع‌بندی قبل از کنکورشان می‌گویند...




رتبه‌های برتر تجربی در دوران جمع‌بندی چه کارهایی انجام دادند؟(3)

آیدا اثمری ، رتبه 19 منطقه 1 ، دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

من در دوران جمع‌بندی یک روز در میان به صورت شبیه سازی شده کنکور می‌دادم. بخش‌هایی که در پاسخگویی به سوالات آن احساس می‌کردم چالش داشتم برای آن تست بیشتری می‌زدم یا از کتاب درسی مرور می‌کردم.
برای تست زنی چون کتاب‌های کمک آموزشی که داشتم را قبلا کار کرده بودم و تمام شده بود از سوالات آزمون‌های مختلف استفاده می‌کردم و مجدد یک آزمون دیگر در روز دوم از خودم می‌گرفتم..




سپهر احمدی ، رتبه 70 منطقه 2 ، دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

در دوران جمع‌بندی، کنکورهای سال‌های اخیر در اولویت کار من قرار داشت و بعد از آن حل آزمون‌های جامع مختلف مثل آزمون‌های کانون و... و در مرحله آخر آزمون‌های جامع تک درس را کار می‌کردم. بعد از این تست زدن و آزمون شبیه سازی شده، در نهایت به سراغ مرور متن کتاب درسی می‌رفتم.
برنامه من به شکل بود که هر روز آزمون کار می‌کردم، بعد از ظهر همان روز تحلیل می‌کردم و بعد از آن مرور اشکالات درسی را انجام می‌دادم. پاسخنامه مربوط به مرحله تحلیل آزمون بود و در آخر با کتاب درسی اشکالات آزمون را مرور می‌کردم.




شایان اسلامی ، رتبه 21 منطقه 2 ، پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

اولویت اول مرور دوباره کتاب درسی در قالب تورق سریع بود. بعد کار کردن آزمون‎های جامع بود مخصوصا کنکورهای سال‌های قبل برایم اهمیت داشت.
بیشتر سعی می‌کردم هر سه روز یکبار یک آزمون کار کنم و بعد از ظهر همان روز آن آزمون را تحلیل می‌کردم. مباحث مربوط به سوالاتی که جزو غلط‌های هر آزمون بود را از روی کتاب درسی چک می‌کردم.
من روز قبل از کنکور تیرماه سوالات کنکور ریاضی را تحلیل کردم.



عسل صفاریان ، رتبه 86 منطقه 2 ، پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز
من جمع بندی را طبق برنامه راهبردی کانون قلم‌چی از اردی‌بهشت ماه شروع کردم. مطالعه‌ام طبق برنامه راهبردی بود و البته یکسری از مطالب عقب مانده را هم داشتم که در لابلای آن می‌خواندم.
برای جمع بندی هم من هر فصل را با آزمون‌های جامع کتاب‌های متفاوت جمع بندی می‌کردم. نکاتی که یادم رفته بود را مرور می‌کردم.
خلاصه درس‌هایی که در طول سال داشتم یا درسنامه کتاب‌های خاصی را می‌خواندم. ولی برای درس ریاضی حدود ۲۰۰ تست را در برنامه‌ام قرار داده بودم و دوباره کار می‌کردم مثلا برای مبحث مشتق تست‌هایی که داشتم را با تعداد بالا در زمان کم کار کردم. می‌توانم بگویم در دوران جمع بندی روزانه حدود ۵۰۰ تست کار می‌کردم. در کل می‌توانم بگویم من با تست زنی درس‌ها را جمع بندی کردم.



سارا قاسمی ، رتبه 62 منطقه 2 ، پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

با شروع دوران جمع بندی من منابعم را مهندسی کردم و سعی کردم در این دوران تست‌های چالشی‌تری کار کنم. تعداد تست‌های زمان دار را بیشتر کردم، به طوریکه بعد از عید همه تست‌هایی که کار می‌کردم زمان دار بودند.
البته در کنار این‌ها، آزمون‌های جمع بندی زیادی هم کار کردم.


برای جمع‌بندی کدام روش را انتخاب کنیم؟


Menu