مدارس بنیاد قلم‌چی در استان خوزستان 3رقمی می‌شود

با ساخت و بهره‌برداری مدارس جدید در خوزستان، تعداد مدارس بنیاد قلم‌چی در این استان از 100 تا عبور می‌کند و بیشترین تعداد مدارس بنیاد در میان سایر استان‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

مدارس بنیاد قلم‌چی در استان خوزستان 3رقمی می‌شود

با ساخت و بهره‌برداری مدارس جدید در خوزستان، تعداد مدارس بنیاد قلم‌چی در این استان از ۱۰۰ تا عبور می‌کند و بیشترین تعداد مدارس بنیاد در میان سایر استان‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.


صابر فتاحی مسئول پروژه‌های مدرسه‌سازی اعلام کرد: تاکنون در استان خوزستان، ۷۱ مدرسه ساخته یا تکمیل شده توسط بنیاد قلم‌چی، به بهره‌برداری رسیده است؛ این در حالی است که اکنون ساخت ۱۷ مدرسه‌ در این استان در حال اجراست. 

وی افزود: در همین حال به تازگی تفاهم‌نامه‌ تکمیل ساخت ۳۸ مدرسه جدید در خوزستان نیز توسط بنیاد قلم‌چی و نوسازی مدارس این استان به امضا رسیده که با احتساب موارد یادشده در مجموع تاکنون ۱۲۶ مدرسه این استان در کارنامه مدارس بنیاد قلم‌چی است.

لازم به ذکر است از سال ۱۳۷۹ تاکنون، تعداد ۳۷۳ مدرسه (۱۳۴۲ کلاس درس) ساخته یا تکمیل شده توسط بنیاد قلم‌چی، در ۲۷ استان کشور به بهره‌برداری رسیده که سالانه زمینه انتفاع بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز را فراهم کرده است.


مدارس بنیاد قلم‌چی در استان خوزستان 3رقمی می‌شود

مدرسه ۱۰ کلاسه روستای شاوه در شهرستان رامشیر - (افتتاح ۱۵ بهمن ۱۴۰۲‌)

از آخرین مجموعه مدارس بهره‌برداری شده بنیاد قلم‌چی در استان خوزستان

منبع :

Menu