حسین عطوفی: حمایت از دانشجویان ممتاز را وظیفه خودم می‌دانم

گفتگوی حمید آقالویی با حسین عطوفی خیّر نیک‌اندیش (مسئول نمایندگی اهواز) را در حاشیه مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و حامیان بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران می‌خوانید.

حسین عطوفی: حمایت از دانشجویان ممتاز را وظیفه خودم می‌دانم

گفتگوی حمید آقالویی با حسین عطوفی خیّر نیک‌اندیش (مسئول نمایندگی اهواز) را در حاشیه مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و حامیان بورسیه دانشجویان برتر دانشگاه تهران می‌خوانید:


از سال ۷۷ مسئولیت نمایندگی اهواز را برعهده گرفتم و در سال‌های پس از وقف، بورسیه دانش‌آموزان و ارائه خدمات به آنان از جمله فعالیت‌های ما در نمایندگی است.

رشته تحصیلی من پزشکی بوده است و تا چند سال گذشته به طبابت نیز می‌پرداختم، اما علاقه‌ام به حوزه آموزش و مشاوره تحصیلی موجب شد تا کار طبابت را کنار بگذارم.


حسین عطوفی: حمایت از دانشجویان ممتاز را وظیفه خودم می‌دانم



کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی، اهدای کتاب و تجهیز مدارس، ساخت یک مدرسه‌ در روستای حلوه جامع اهواز و حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان بومی شهر اهواز از جمله اقدامات خیری است که تاکنون انجام داده‌ام.


چند سالی است که در پویش اعطای کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مشارکت دارم؛ در سال جاری نیز تامین کمک هزینه تحصیلی ۵ دانشجوی دانشگاه تهران را عهده‌دار شدم و بابت این موضوع بسیار خوشحالم.


به عقیده من، دانشجویی که دانشگاه تهران یا هر دانشگاه برتر کشور را برای تحصیل انتخاب می‌کند، قطعأ سختکوش است و علاقه به کسب علم‌ و دانش و انگیزه‌ای قوی دارد؛ وظیفه خود می دانم در این مسیر آن‌ها را حمایت کنم تا به دلیل مشکلات مالی خللی در پیشرفت آنها ایجاد نشود.

اگر آرزوی آنها تحصیل در دانشگاه تهران بوده، باعث افتخار و مسرت فراوان من است که به تحقق و تداوم این آرزوها کمک کنم تا در آینده، این دانشجویان نیز منشأ خیر در کشورمان باشند.

منبع :

Menu