گفتگو با نمایندگی‌های قزوین درباره تجهیز کتابخانه عمومی نرجه

پروژه تجهیز کتابخانه عمومی ثامن‌الحجج شهر نرجه که توسط بنیاد قلم چی انجام شده است، روز یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 هم‌زمان با بهره‌برداری از این کتابخانه تازه‌تأسیس، افتتاح شد.

گفتگو با نمایندگی‌های قزوین درباره تجهیز کتابخانه عمومی نرجه

پروژه تجهیز کتابخانه‌ عمومی ثامن‌الحجج شهر نرجه که توسط بنیاد قلم چی انجام شده است، روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ هم‌زمان با بهره‌برداری از این کتابخانه تازه‌تأسیس، افتتاح شد؛ در همین راستا مسئولان نمایندگی‌های‌ استان مطالبی را بیان کردند.

ولی‌اله کاکاوند مسئول نمایندگی قزوین: تجهیز این کتابخانه بسیار مورد استقبال اهالی این شهر قرار گرفته است و صدها نفر خصوصا دانش‌آموزان می‌توانند از فضا و امکانات آن برای مطالعه بهره‌مند شوند.
نگهداری تجهیزات اهمیت بسیاری دارد؛ برای استفاده بهینه از تجهیزات اهدایی دو عامل یکی مدیریت و دیگری تعامل نمایندگی‌های بنیاد قلم‌چی در استان با این کتابخانه و بازدید مستمر از آن و نحوه استفاده از تجهیزات نقش مهمی دارد.

رحمان حمیدی مسئول نمایندگی‌های الوند، بوئین‌زهرا و محمدیه: شهر نرجه حدود ۷۰۰۰ نفر جمعیت دارد و این کتابخانه به عنوان تنها کتابخانه عمومی این شهر که تجهیز آن توسط بنیاد قلم‌چی انجام شده، زمینه مطالعه گسترده‌تری برای اهالی شهر فراهم کرده است بنابراین نقش مهمی در توسعه فرهنگ کتابخوانی این منطقه خواهد داشت.

رحمانی مسئول نمایندگی تاکستان: شهر نرجه اهالی فرهنگ‌دوست و دانش‌آموزان نخبه و سخت‌کوش زیادی دارد که می‌توانند از فرصت مطالعه در این کتابخانه تازه‌تأسیس و تجهیز شده بهره‌مند شوند.


گفتگو با نمایندگی‌های قزوین درباره تجهیز کتابخانه عمومی نرجه

منبع :

Menu