اهدای کتاب به کتابخانه‌های سیستان‌و‌بلوچستان و 2 گفتگوی خبری

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان سیستان‌وبلوچستان، روز سه‌شنبه 23 اسفند اجرا و به 52 کتابخانه، 5034 جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد.

اهدای کتاب به کتابخانه‌های سیستان‌و‌بلوچستان و 2 گفتگوی خبری

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان سیستان‌وبلوچستان، روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند اجرا و به ۵۲ کتابخانه، ۵۰۳۴ جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد؛ در همین راستا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان و مسئول نمایندگی زاهدان مطالبی را بیان کردند:


حامد زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان: این اقدام ضمن اینکه ارمغانی است برای بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق روستایی و کم‌تر برخوردار که امکان خرید کتاب‌های آموزشی برایشان فراهم نیست، به توسعه و رونق فرهنگ کتابخوانی در این استان نیز کمک می‌کند.

برای استفاده بهینه دانش‌آموزان از کتاب‌های اهدایی و ایجاد انگیزه بیشتر برای حضور آنان در کتابخانه‌ها، سعی داریم تا کیفیت ارائه خدمات را بالا ببریم. حتی با راه‌اندازی کتابخانه سیار، در سال آینده دانش‌آموزانی که در مناطق دورافتاده هستند و دسترسی به کتابخانه‌ها ندارند هم از این کتاب‌ها بهره‌مند خواهند شد.


سید محمود دیانتی‌پور مسئول نمایندگی زاهدان: اهدای این کتاب‌ها با استقبال خوب مسئولان کتابخانه‌ها همراه شده است، ضمن اینکه به غنی‌سازی کتابخانه‌های استان که غالبا با کمبود منابع آموزشی خصوصا برای دانش‌آموزان کنکوری مواجه هستند، کمک شایانی می‌کند.

در افتتاحیه دو کتابخانه آیت‌الله کفعمی و امام حسین(ع) شهر زاهدان (تجهیزشده توسط بنیاد قلم‌چی) قرار شد به دانش‌آموزانی که معدلشان بالای ۱۸ است به انتخاب خودشان، یک جلد از کتاب‌های آموزشی قلم‌چی اهدا شود. همچنین دانش‌آموزان عضو این کتابخانه‌ها می‌توانند از سوی نمایندگی زاهدان با تسهیلات ویژه در آزمون‌های برنامه‌ای حضور یابند.

تعامل با دانش‌آموزان عضو کتابخانه‌های یادشده موجب شد تا از منابع آموزشی مورد نیاز آنان در کتابخانه‌ها مطلع شویم و در صورت امکان اقداماتی در این زمینه انجام دهیم.


اهدای کتاب به کتابخانه‌های سیستان‌و‌بلوچستان و 2 گفتگوی خبری

منبع :

Menu