افزایش تست زنی ام در این دوره چشمگیر بود - محدثه احمدی

در ایام نوروز گاها ممکن است به دلیل رفت‌وامد‌های احتمالی، از کیفیت مطالعه کاسته شود. ولی در این دوران با همکاری خانواده این موارد به صفر رسید

افزایش تست زنی ام در این دوره چشمگیر بود - محدثه احمدی

سلام. محدثه احمدی هستم

رتبه ۵۷ منطقه۳ سال 1401

و در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف 


ایام نوروز یکی از مهم‌ترین بازه‌های زمانی موجود برای جمع‌بندی محسوب می‌شود و دانش‌اموزان باید توجه ویژه‌ به این موضوع داشته‌باشند.

بعد از اخرین ازمون اسفند، برنامه‌ریزی برای ازمون ۷ فروردین را شروع‌کردم. در این بازه زمانی، سعی کردم تا حد امکان به جمع‌بندی مباحث پایه بپردازم. در هربخش که تسلط کافی در من دیده میشد، سعی میکردم با زدن تست زماندار، باعث تقویت این بخش‌ها شوم و هرقسمتی از پایه که احساس ضعف بیشتری میکردم، با خواندن درسنامه و زدن تست ، باعث ارتقای درصدهای آن شوم.در این دوران اولویت در ابتدا با دروسی بود که احساس ضعف بیشتری میکردم، و سپس به مطالعه باقی دروس می‌پرداختم.استفاده از آزمون‌های جمع‌بندی، یکی از مفیدترین مواردی بود که در این دوران انجام دادم و باعث افزایش تسلط من در درس‌ها شد.

در ایام نوروز گاها ممکن است به دلیل رفت‌وامد‌های احتمالی، از کیفیت مطالعه کاسته شود. ولی در این دوران با همکاری خانواده این موارد به صفر رسید و من تا حدامکان به مطالعه مشغول بودم. و در جهت ارتقای ساعت مطالعه خودم هم تلاش کردم. به طوری که افزایش ۳ ساعت بازه مطالعاتی من در این دوران دیده میشد.

علاوه بر افزایش ساعت مطالعه، افزایش چشمگیر تعداد تست‌ها هم از موارد بسیار خوبی بود که در برنامه مطالعاتی من به چشم میخورد. با قطعیت میتوان گفت که بازدهی ساعت مطالعه در گرو تعداد تست‌ها و تحلیل درست ‌انها هست.

در این دوران، به دلیل شرایط موجود ، متاسفانه ساعت خواب من کمی نامنظم شد. که دانش‌اموزان باید به این نکته توجه داشته باشند و تا حدامکان در جهت نظم در ساعت خواب خودشان، تلاش کنند.

در اخر هم باید بگم که عید سال کنکور حس و حال دیگری برای دانش‌اموزان کنکوری دارد و شرایط برای استراحت و تفریح ان‌چنانی وجود ندارد. چیزی که خیلی مهم هست ، باید از دوران عید نهایت استقاده رو ببرید و از رقبا جلو بزنید. تلاش خودتون را بیشتر کنید و مدام مراقب راه و مسیر خودتون باشید.


دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو محدثه احمدی به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور 

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید.

لینک صفحه پشتیبان ویژه

Menu