اهدای کتاب به کتابخانه‌های خراسان رضوی در گفتگو با نمایندگی ها

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، روز دوشنبه 24 بهمن اجرا و به 143 کتابخانه، 12000 جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد.

اهدای کتاب به کتابخانه‌های خراسان رضوی در گفتگو با نمایندگی ها

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، روز دوشنبه ۲۴ بهمن اجرا و به ۱۴۳ کتابخانه، ۱۲۰۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد؛ در همین راستا مسئولان نمایندگی‌های‌ استان مطالبی را بیان کردند.


🔹محمدعلی سعادتی مسئول نمایندگی مشهد(پسران) و عضو هیات نظار بنیاد قلم‌چی: این پروژه با نظم قابل توجه و همراهی همکاران برای اعطای ویژه کتاب‌ها به تک‌تک کتابخانه‌های استان اجرا شد. استقبال گسترده کتابداران از کتاب‌های اهدایی، نشان‌ از شعف آنان با غنی‌سازی کتابخانه‌های شهر و روستایشان و بهره‌مندی دانش‌آموزان از این منابع داشت.

معتقدم ارزش این کتاب‌ها هنگامی بیشتر می‌شود که به‌دست دانش‌آموزان برسد و مورد مطالعه قرار گیرد؛ این موضوع زمینه آشنایی آنان با دیگر منابع آموزشی قلم‌چی و حتی مسئولیت‌های اجتماعی بنیاد را فراهم می‌آورد.


🔹محمدحسن زارعی مسئول نمایندگی تربت‌حیدریه: به‌واسطه این پروژه، امکان تعامل گسترده‌تر نمایندگی‌ها با مسئولان کتابخانه‌های هر شهرستان مهیا و در نتیجه نیازسنجی برای ارائه خدمات به دانش‌‌آموزان فراهم می‌شود.

کتابداران از اینکه منابع آموزشی جدیدتر جایگزین کتا‌بهای قدیمی کتابخانه‌ها می‌شود ابراز خرسندی می‌کردند.

در برنامه داریم تا از طریق فضای مجازی، چاپ بنر و اطلاع‌‍‌رسانی در حوزه‌های آزمون، دانش‌آموزان را در جریان غنی‌سازی کتابخانه‌های محل سکونتشان از این منابع آموزشی قرار دهیم.

با افزوده شدن کتب مخصوص گروه کودک در این پروژه، حتی مهدهای کودک هم می‌توانند از این کتاب‌‌ها بهره‌مند شوند که البته نیاز به معرفی از طریق نمایندگی‌ها به‌صورت نمایشگاهی و حتی کتابخانه‌ها دارد.



اهدای کتاب به کتابخانه‌های خراسان رضوی در گفتگو با نمایندگی ها

منبع :

Menu