به نوروز به چشم یک شروع دوباره نگاه می‌کردم - متین قنبرزاده

به دوره طلایی نوروز به چشم یک شروع دوباره نگاه می‌کردم .

به نوروز به چشم یک شروع دوباره نگاه می‌کردم - متین قنبرزاده

سلام متین قنبرزاده هستم 

رتبه 408 منطقیه یک کنکور 1400 

و دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه تهران.

 

من برنامه نوروز خود را از هفته آخر اسفند شروع کردم. من به دوره طلایی نوروز به چشم یک شروع دوباره نگاه می‌کردم و تمام خستگی خود از زمان فرسایشی گذشته فراموش کردم و با روحیه‌ای بهتر آماده شروع دوره نوروز شدم.

برنامه اصلی نوروز من دوره کردن پای دهم و یازدهم بود. به دلیل اینکه هم در تابستان و هم در طول سال تحصیلی مطابق با برنامه راهبردی این دو پایه را مرور کرده بودم کارم در نوروز خیلی راحت‌تر و سریع‌تر بود. برای ساعت مطالعه‌ام در پارت‌های کوتاه تست‌های زیادی حل می‌کردم و هرشب یک مبحث را انتخاب می‌کردم و آزمون می‌دادم.

به دلیل اینکه به کنکور نزدیک شده بودیم دیگه بیشتر تمرکز روی تست‌های کنکور و بعد تست‌های شناسنامه دار آزمون‌های آزمایشی بود و وقت روی تست‌های تالیفی نمی‌گذاشتم. بهترین راه برای جمع‌بندی درس‌ها زدن تست‌های آن مبحث است زیرا دیدگاه کاملی از تیپ سوالات کنکور به شما می‌دهد.

به دلیل تعطیلی مدرسه و کلاس‌ها ساعت مطالعه من افزایش پیدا کرده بود، از ساعت 7:30 صبح شروع به خواندن می‌کردم تا عصر و نسبت به زمان‌های دیگر ساعت مطالعه بیشتری داشتم. خوشبختانه یا متاسفانه به خاطر ویروس کرونا دید و بازدید عید هم نداشتیم و توانستم به خوبی مطالعه کنم. تنها اشتباهم این بود که هفته دوم عید مانند اوایل نوروز جدیت نداشتم و ساعت مطالعه‌ام کاهش پیدا کرد. بعد از پایه دهم و یازدهم برنامه داشتم تا نیم سال اول دوازدهم را دوره کنم اما کاهش یافتن ساعت مطالعاتی‌ام باعث شد تا به هدفم نرسم و نتیجه مطلوب را در آزمون کانون نگیرم.

بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که خستگی خود را فراموش کنید و این دوره مهم را پشت سر بگذارد کیفیت و کمیت مطالعه‌تان در نوروز در نتیجه‌گیری کنکور تعیین کننده است.

 


دانش آموزان عزیز شما میتوانید برای رزرو متین قنبرزاده به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور 

به لینک موجود مراجعه کرده و یا باشماره 8451-021 داخلی 3123 تماس بگیرید. 

لینک صفحه پشتیبان ویژه



Menu