اهدا کتاب به کتابخانه‌ها در گفتگو با نمایندگی‌های خراسان شمالی

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های استان خراسان شمالی روز یکشنبه 16 بهمن 1401 اجرا و 6743 جلد کتاب به 63 کتابخانه عمومی استان از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد.

اهدا کتاب به کتابخانه‌ها در گفتگو با نمایندگی‌های خراسان شمالی

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های استان خراسان شمالی روز یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ اجرا و ۶۷۴۳ جلد کتاب به ۶۳ کتابخانه عمومی استان از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد؛ در همین راستا مسئولان نمایندگی‌های‌ استان مطالبی را بیان کردند.


🔹مجتبی شگفتی مسئول نمایندگی بجنورد (پسران): این پروژه، فرصت مغتنمی برای تعامل با مسئولان کتابخانه‌ها و آشنایی با سطح نیاز کتابخانه‌ها درخصوص کتاب‌های آموزشی همچنین تعامل نمایندگی‌های کانون با یکدیگر را فراهم کرده است؛ به گفته مسئولان، بیشترین اعضای کتابخانه‌ها را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند و منابع آموزشی از پرطرفدارترین کتاب‌های درخواستی کاربران است.

کتابخانه‌های روستایی امکانات کمتر و نیازهای بیشتری در زمینه منابع آموزشی دارند و همین موجب شده است تا استفاده حداکثری از کتاب‌ها توسط دانش‌آموزان در این کتابخانه‌ها صورت گیرد.


🔹مظاهر حسنی مسئول نمایندگی آشخانه: این پروژه با استقبال خوب مسئولان کتابخانه‌ها همراه بود و تعامل هرچه بیشتر آنان با نمایندگی‌ها را در پی داشت؛ به گفته مسئولان کتابخانه‌های روستایی، منابع آموزشی اهدایی به غنی‌سازی کتابخانه‌ها از این گروه کتاب‌ها کمک شایانی کرده است.

معتقدم جامعه با مطالعه روزانه کتاب به موفقیت دست پیدا می‌کند و این فرهنگ باید تا دورترین نقاط کشور توسعه یابد.


اهدا کتاب به کتابخانه‌ها در گفتگو با نمایندگی‌های خراسان شمالی

منبع :

Menu