اهدای کتاب در گفتگو با نمایندگی‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه‌وبویراحمد، روز یکشنبه 2 بهمن اجرا و به 62 کتابخانه 6463 جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد.

اهدای کتاب در گفتگو با نمایندگی‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه‌وبویراحمد، روز یکشنبه ۲ بهمن اجرا و به ۶۲ کتابخانه ۶۴۶۳ جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد؛ در همین راستا مسئولان نمایندگی‌های‌ استان مطالبی را بیان کردند.


🔹خلیفه خلقی‌پور مسئول نمایندگی‌ یاسوج: در مناطق دورافتاده خصوصا روستاها، دانش‌آموزان به‌راحتی به منابع آموزشی دسترسی ندارند بنابراین اجرای پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌ها، بخشی از این مشکل را مرتفع و زمینه بهره‌مندی همه دانش‌آموزان را از منابع درسی فراهم می‌کند؛ این موضوع گامی مهم در مسیر عدالت آموزشی است.


🔹يدالله مرادی مسئول نمایندگی‌ گچساران: مسئولان نمایندگی‌های استان با حضور در چنین پروژه‌هایی و تعامل با کتابداران برای معرفی کتاب‌ها و آشنایی هرچه بیشتر آنان با منابع آموزشی قلم‌چی نقش موثری می‌توانند داشته باشند ضمن اینکه در بازدید از کتابخانه‌ها، بر روند استفاده بهینه از کتاب‌ها و حتی مطلع شدن از نیازمندی کتابخانه‌ها نقش نظارتی براین موضوع ایفا کنند.


اهدای کتاب در گفتگو با نمایندگی‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

منبع :

Menu