اهدای کتاب به کتابخانه‌های خراسان جنوبی در گفتگو با نمایندگیها

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان خراسان‌جنوبی، 5 دی اجرا و به 72 کتابخانه 7786 جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد؛ در همین راستا مسئولان نمایندگی‌های استان مطالبی را بیان کردند.

اهدای کتاب به کتابخانه‌های خراسان جنوبی در گفتگو با نمایندگیها

پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان خراسان‌جنوبی، روز دوشنبه ۵ دی اجرا و به ۷۲ کتابخانه ۷۷۸۶ جلد کتاب از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد؛ در همین راستا مسئولان نمایندگی‌های‌ استان مطالبی را بیان کردند.


🔹علی غلامی مسئول نمایندگی‌ بیرجند: اهدای کتاب‌ها تا دورافتاده‌ترین کتابخانه‌های روستایی استان، حرکت در مسیر عدالت آموزشی است که زمینه بهره‌مندی همه دانش‌آموزان را از منابع درسی فراهم می‌کند.


🔹علی هوشمندی مسئول نمایندگی‌ بیرجند: اهدای کتاب‌ به کتابخانه‌ها به‌صورت متمرکز و شهرستان‌محور از نقاط قوت این پروژه است.

دانش‌آموزان خصوصا در مناطق کم‌تر برخوردار که امکان خرید کتاب‌های آموزشی را ندارند، استقبال خوبی از کتاب‌های اهدایی جدید به کتابخانه‌ها دارند.

در تعامل مستمر با کتابخانه‌های شهرستان برای شناسایی و ارائه خدمات به دانش‌آموزان حائز شرایط هستیم.


🔹محمدرضا پدرام مسئول نمایندگی طبس: حضور مسئولان نمایندگی‌های استان در پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌ها دستاوردهای خوبی دارد که یکی از آنها تعامل با مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران برای توسعه ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان اعضای کتابخانه‌هاست.


🔹طیبه کلنگی‌خواه مسئول نمایندگی سربیشه: مسئولان نمایندگی‌های استان ضمن همراهی این پروژه، توانستند در زمینه فرآیند کارها و خدمات آموزشی با یکدیگر تبادل نظر و گفتگو کنند؛ همچنین زمینه آشنایی و تعامل با مسئولان کتابخانه‌های هر شهرستان برای ما فراهم شد.


🔹یاسر برازنده مسئول نمایندگی سرایان: در خصوص کتاب‌های اهدایی جدید به کتابخانه‌های شهرستان، اطلاع‌رسانی گسترده برای دانش‌آموزان و معرفی این منابع آموزشی به آنان را انجام می‌دهیم.

اهدای کتاب‌های گروه کودک در غنی‌سازی کتابخانه‌ها از این طیف کتاب‌ها، از اقدامات مهمی است که در این پروژه به اجرا درآمده و با استقبال خوب این گروه سنی نیز مواجه شده است.


🔹محمدعلی شوشتری مسئول نمایندگی قائن: اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی ضمن توسعه فرهنگ کتابخوانی، امکان دسترسی طیف وسیعی از دانش‌آموزان به ‌ویژه در مناطق روستایی و کم‌برخوردار به این منابع آموزشی را فراهم کرده است تا جایی که کتابخانه بنیاد قلم‌چی دانشگاه بزرگمهر قائنات نیز میزبان این کتاب‌ها برای استفاده دانش‌آموزان این شهرستان است.


اهدای کتاب به کتابخانه‌های خراسان جنوبی در گفتگو با نمایندگیها


منبع :

Menu