مجموعه کتاب‌های برگزیده_بیست ساعت اول

گاهی ممکن است که تلاش زیادی برای کاری انجام دهیم ولی نتیجه درخشانی کسب نمی‌کنیم. معضل اصلی ما، در عدم توانمندی یا بی­‌استعدادبودن­مان نیست. بلکه مشکل اینجاست که راز و رمز­های یادگیری را بلد نیستیم.

مجموعه کتاب‌های برگزیده_بیست ساعت اول

سلام...


گاهی ممکن است که تلاش زیادی برای کاری انجام دهیم ولی نتیجه درخشانی کسب نمی کنیم.

معضل اصلی ما، در عدم توانمندی یا بی­‌استعدادبودن­مان نیست. بلکه مشکل اینجاست که راز و رمز­های یادگیری را بلد نیستیم. 

ما قصد داریم روزانه خلاصه ای از کتاب های برگزیده دنیا در مورد یادگیری را در اختیار شما قرار دهیم.



معرفی کتاب «بیست ساعت اول»:


آیا شما هم حسرت یادگیری مهارت، حرفه یا هنری را می­خورید که تصور می­­کنید، وقت لازم برای یادگیری آن را نداشته اید؟ پاسخ اغلب مردم به این سوال مثبت است. خیلی‌­­ها آرزو می­‌کنند که کاش می‌­توانستند پیانو بنوازند، بازیکن حرف‌ه­ای تنیس شوند یا بتوانند به زبان فرانسوی صحبت کنند. حتی ممکن است تلاشی هم برای یادگیری این مهارت­‌ها انجام داده باشند. اما اغلب، قبل از اینکه حتی بتوانند بر اصول اولیه‌­ی این مهارت­‌ها مسلط شوند، تسلیم شده‌­اند. دلیل این واقعیت تلخ آن است که بسیاری از افراد، معتقد هستند که زمان لازم برای به دست آوردن یک مهارت جدید و مهم را از دست داده‌­­اند. اما به سادگی خدمت­‌تان عرض می­کنم که این، یک باور اشتباه است.

اگر شما هم چنین باور مخربی دارید، خبر خوب این است که تکنیک «کسب سریع مهارت» می­تواند به کمک­تان بیاید.


تحقیقات علمی ثابت کرده، اغلب کسانی که برای دستیابی به آرزوها و اهداف خود و رسیدن به مرحله‌­ی استادی در هنرها یا حرفه‌­های مختلف، تلاش می­‌کنند، در مراحل اولیه این مسیر، به واسطه مواجهه با شکست­‌ها و ناکامی‌­های سریع و پیشرفت بسیار کند، دلسرد و ناامید می‌­شوند و به یک زندگی راکد، کسالت‌­بار و معمولی روی می‌­آورند. 


اما خبر خوب این است که شما می­توانید با استفاده از تکنیک‌­هایی آزموده‌­شده، مراحل سخت اولیه­‌ی یادگیری هر هنر یا حرف‌ه­ای را با سرعت و کیفیت بسیار خوبی طی کنید.

کتاب ارزشمند «بیست ساعت اول» اصولاً با این هدف طراحی شده که به شما در یادگیری سریع مهارت­های اولیه‌­ی هر هنر یا حرفه­ای کمک کند. به طوری که بتوانید در کمترین مدت زمان ممکن، به تسلطی نسبی و خوب بر آن حوزه دست یابید و از طریق تجربه‌­کردن موفقیت‌­ها و پیشرفت­های نسبتاً چشمگیر، انگیزه و اشتیاقی فراوان را برای ادامه­‌دادن به مسیر یادگیری و رسیدن به مرحله­‌ی استادی به دست آورید.

این کتاب همچنین تکنیک‌­هایی را برای حفظ تمرکز و مدیریت پروژه‌­ها و مسایل سخت، به شما آموزش می­دهد. 

 

Menu