از روستای گره‌چقا کرمانشاه تا قبولی تیزهوشان

احمد مظفری مسئول نمایندگی کرمانشاه از موفقیت دانش آموز بورسیه روستایی تحت پوشش این نمایندگی، در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان خبر داد.

از روستای گره‌چقا کرمانشاه تا قبولی تیزهوشان

احمد مظفری مسئول نمایندگی کرمانشاه از موفقیت دانش آموز بورسیه روستایی تحت پوشش این نمایندگی، در آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان خبر داد.


اهورا اعظمی دانش آموز پایه ششم از روستای گره‌چقا یکی از دانش آموزان سخت کوشی است که در سال گذشته تحت پوشش بورسیه بنیاد قلم‌چی قرار گرفت و اکنون توانسته با تلاش خود و حرکت در مسیر آزمون‌ها و برنامه‌های کانون به موفقیت در این مرحله (آزمون تیزهوشان) دست یابد.

او به طور پیوسته با آزمون‌های برنامه‌ای همراه بوده است و تراز بالای ۷۰۰۰ دارد.

نزهت رستمی مسئول بورسیه کرمانشاه با اشاره به اینکه پدر اهورا نقش کلیدی در موفقیت این دانش‌آموز داشته است در ادامه بیان کرد: پدر این دانش آموز همانند بسیاری از روستاییان این خطه از کشور، به کشاورزی مشغول است و با وجود سختی‌های کار و زندگی توجه ویژه‌ای به آموزش دارد و بسیار پیگیر موفقیت فرزندان خود است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز برادر و خواهر اهورا بورسیه بنیاد قلم‌چی بوده‌اند؛ برادر بزرگش از پایه نهم بورسیه شد که پس از طی مراحل تحصیل تا دانشگاه فرهنگیان، اکنون دانشجوی ارشد است و در شغل معلمی خدمت می‌کند.

مسئول بورسیه کرمانشاه که خود دانشجوی مقطع دکتری و پیگیر مستمر وضعیت درسی بورسیه‌هاست، به موفقیت خواهر اهورا نیز اشاره کرد و گفت: مریم اعظمی از پایه پنجم، بورسیه بوده و اکنون در پایه دوازدهم مدرسه فرزانگان مشغول به تحصیل است؛ مطمئنم او سال آینده از قبولی‌های رشته پزشکی خواهد بود.

رستمی با عزیمت به روستای گره‌چقا و حضور در جمع خانواده اعظمی، از این دانش آموز تجلیل و از خانواده او قدردانی کرد.


از روستای گره‌چقا کرمانشاه تا قبولی تیزهوشان

منبع :

Menu