حمایت تحصیلی نمایندگی ساری از دانش‌آموزان در ادامه مدرسه‌سازی

فریده وفائیان مسئول نمایندگی بنیاد قلم‌چی در ساری که ساخت 3 مدرسه روستایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، در حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان این مدارس نیز اقداماتی را انجام داده است.

حمایت تحصیلی نمایندگی ساری از دانش‌آموزان در ادامه مدرسه‌سازی

فریده وفائیان مسئول نمایندگی بنیاد قلم‌چی در ساری که ساخت ۳ مدرسه روستایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، در حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان این مدارس نیز اقداماتی را انجام داده است.


حمایت تحصیلی نمایندگی ساری از دانش‌آموزان در ادامه مدرسه‌سازی


وفائیان در این‌باره گفت: پس از ساخت دو مدرسه در روستای بیدک از توابع بخش نوک‌آباد شهرستان خاش در استان سیستان‌و‌بلوچستان و یک مدرسه در روستای حمیره شهرستان غیزانیه استان خوزستان طی سال‌های ۹۶ تا ۹۸، در جهت رفع مشکلات دانش‌آموزان در مسیر تحصیل، با این مدارس در ارتباط مستمر بودم.



وی افزود: در همین راستا هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در مهرماه ۱۴۰۰، در روستای حمیره به ۸۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در مدرسه زنده‌یاد «عفت خادمی» و در روستای بیدک به ۳۰ دانش‌آموز دبستان «مرضیه خادمی» و ۴۰ دانش‌آموز دبستان زنده‌یاد «عفت خادمی» کیف و پکیج‌ لوازم‌التحریر از سوی نمایندگی به هر دانش‌آموز اهدا شد.



مسئول نمایندگی ساری یادآور شد: همچنین سال گذشته با توجه به شرایط سلامت جامعه و برگزاری آموزش‌های آنلاین، ۴۰۰۰ دستگاه تبلت نیز به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان مازندران اهدا کردیم تا زیرساخت مناسب برای حضور در کلاس‌های آموزشی و آزمون‌های آنلاین برایشان مهیا باشد. 



وی در پایان با بیان اینکه این کمک‌ها گوشه‌ای از مشکلات دانش‌آموزان در مسیر تحصیل را مرتفع می‌کند، گفت: از اینکه می‌توانم کمکی به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کنم بسیار خوشحالم.


 

منبع :

Menu