دستگاه حرکتی ـ گفتار اول ـ یازدهم ـ تست و تحلیل ـ هاجر سلیمانی

در این مطلب، مجموعه سوالاتی چالشی از متن و اشکال گفتاراول فصل دستگاه حرکتی یازدهم (استخوان‌ها و اسکلت) بررسی و تحلیل شده است.

دستگاه حرکتی ـ گفتار اول ـ یازدهم ـ تست و تحلیل ـ هاجر سلیمانی

دستگاه حرکتی ـ گفتار اول ـ یازدهم ـ تست و تحلیل ـ هاجر سلیمانی

سلام دوستان عزیز! امیدوارم حالتون خوب باشه. من  هاجر سلیمانی رتبه ۸۴ منطقه دو کنکور ۱۴۰۰ هستم.


در این مطلب، مجموعه سوالاتی چالشی از متن و اشکال گفتاراول فصل دستگاه حرکتی یازدهم (استخوان ها و اسکلت) بررسی و تحلیل شده است.


شناسنامه فصل: این فصل ممکنه کم حجم تر از بقیه فصلا بنظر برسه! اما پر از نکته های گوناگون، بسیار مهم و پرکاربرد در کنکور و آزمون ها هست. اسکلت انسان، ساختار ماهیچه ها مخطط و فرایند های انقباض از مهم ترین مباحث این فصل هستند. شکل های این فصل بسیار مهم هستند چراکه نکات مهم از اونها برداشت و سوالات با ایده جدید طرح میشن. مثل سوال ۱۵۶ (اولین سوال زیست!) کنکور ۱۴۰۰. پس به شکل ها، فعالیت ها و متن کتاب خیلی دقت کنید و تست های متنوع کار کنید تا با نکات زیاد مباحث این فصل آشنا بشید!


تعداد تست ها در کنکور های سال های اخیر: در کنکور ۹۸، ۴ سوال مستقیم و ۱ سوال ترکیبی، در کنکور ۹۹ صفر سوال مستقیم و ۴ سوال ترکیبی و در کنکور ۱۴۰۰، ۴سوال مستقیم و دو سوال ترکیبی از این فصل طرح شده است.



لینک مطالب قبلی مطابق با بودجه بندی آزمون ۵ آذر


نمونه ای از صفحات جزوه:(جزوه ی کامل را می توانید از انتهای مطلب ، بارگیری کنید)








دوستان عزیزم ما تصمیم گرفتیم برای اینکه بتونیم ارتباطمون رو با هم بیشتر کنیم و قدم به قدم کنارتون باشیم، صفحه ی اینستاگرام رتبه برترهای کانون رو بسازیم و همراهتون باشیم.


پیج رتبه های برتر کانون


Menu