آزمونک 10 سوالی از کتاب سه سطحی شیمی یازدهم

کتاب سه سطحی شیمی یازدهم که شامل سوالات اساسی و پایه ای شیمی یازدهم است مرحله تسلط با تمرین را در یادگیری درسی شیمی آسان کرده است

آزمونک 10 سوالی از کتاب سه سطحی شیمی یازدهم

شیمی به عنوان یکی از دروس اختصاصی همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به دلیل رویکرد جدید مولفان کتاب درسی مبنی بر کمتر کردن بار مسئله از کتاب درسی حل سوالات بیشتر به منظور تثبیت مفاهیم شیمی توصیه می شود.

کتاب سه سطحی شیمی یازدهم که شامل سوالات اساسی و پایه ای شیمی یازدهم است مرحله تسلط با تمرین را در یادگیری درسی شیمی آسان کرده است . یکی از بهترین منابع برای این مرحله که شامل حل تمرین، حل مسئله تشریحی، سوالات درست نادرست، مسئله های چالشی و مسائل کاربردی کتاب سه سطحی شیمی یازدهم است. شیمی که یکی از درس های محاسباتی حفظی دوره متوسطه دوم است نیاز به حل مسائل اینچنینی دارد.

کتاب حاضر با ملاک قرار دادن کتاب درسی مخصوصا در تعاریف مفاهیم پایه ای ، دقیقا همان تعاریف کتاب درسی را به صورت ساده و روان آورده است و در مسائل سعی بر آن شده که از تمامی تیپ های مختلف نمونه ای آورده شود تا دانش آموز با تیپ های مختلف مسئله ها آشنا شود.

درخت دانش در ابتدای فصل باعث شده که دانش آموزانی که قصد استفاده از کتاب بصورت مبحثی را دارند با بکاربردن این درخت میتوانند از این کتاب استفاده بهینه داشته باشند.

 کتاب حاضر با نکته های دسته بندی شده در کادر آموزشی در پاسخ به دانش آموزان کمک میکنند که برای یادگیری بهتر دسته بندی انجام دهند و نکاتی مانند گروه های عاملی را در فصل ها یکجا ببینند. سوالات این کتاب پاسخ های تشریحی دقیقی دارد که دانش آموز با مراجعه به این پاسخ ها مشکلات احتمالی خود را برطرف میکند.

در پیوست آزمونک 10 سوالی از شیمی سه سطحی یازدم مرتبط با آزمون 1 مرداد آورده شده است. امید است که کتاب سه سطحی یازدهم برای دانش آموزان دوره یازدهم مفید فایده باشد.


Menu