همیاری همکاران بنیاد قلم‌چی در همراهی زلزله‌زد‌گان سی‌سخت

در پی وقوع زلزله شامگاه 29 بهمن 1399 در شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، مشارکت مسئولان نمایندگی‌ها و همکاران بنیاد قلم‌چی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برای یاری‌رسانی به هم‌وطنان آغاز شد

همیاری همکاران بنیاد قلم‌چی در همراهی زلزله‌زد‌گان سی‌سخت

در پی وقوع زلزله شامگاه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، مشارکت مسئولان نمایندگی‌ها و همکاران بنیاد قلم‌چی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برای یاری‌رسانی به هم‌وطنان آغاز شد.


خلیفه خلقی‌پور مسئول نمایندگی یاسوج و نماینده اجرایی بنیاد قلم چی در این کمک‌رسانی گفت: از روز دوشنبه ۴ اسفند، در همین راستا گروهی با مسئولیت اجرایی مسئولان نمایندگی‌های شیراز، گچساران و یاسوج تشکیل شد.

وی تصریح کرد: همکاران با احساس مسئولیت، همدلی و نوع‌دوستی، کمک‌رسانی‌های نقدی خود را آغاز کرده‌اند؛ با جمع‌آوری کمک‌ها تا هفته آینده، بر اساس نیازسنجی از مناطق زلزله‌زده، تحت نظارت هیات‌نظار بنیاد قلم‌چی، یاری رسانی به هم‌وطنان این منطقه که اغلب آنان روستایی هستند انجام خواهد شد.

خلقی‌پور با اشاره به اینکه گستره زلزله اخیر، آسیب به ۸۷ روستای سی‌سخت را در پی داشته است، افزود: خسارات مالی فراوانی خصوصا به اقشار مناطق کم‌برخوردار وارد شده و منازل آنان بدلیل عدم استحکام کافی، آسیب جدی دیده و اکنون مردم در چادر به سر می برند؛ ضمن اینکه برودت شدید هوای این منطقه در دامنه کوه دنا، شرایط را برای هموطنان دشوارتر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی و برگزاری آزمون‌های برنامه‌ای برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده که حدود ۶۰درصد بورسیه‌های بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی(وقف عام) در یاسوج را شامل می‌شود طبق روال گذشته پابرجاست.

منبع :

Menu