اهدای کتاب به دانش‌آموزان مستعد استان لرستان آغاز شد

پروژه اهدای بیش از 4500 جلد کتاب توسط بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی(وقف عام) به دانش آموزان مستعد استان لرستان، از امروز 10 اردیبهشت 99 کلید خورد.

اهدای کتاب به دانش‌آموزان مستعد استان لرستان آغاز شد

پروژه اهدای بیش از 4500 جلد کتاب توسط بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی(وقف عام) به دانش آموزان مستعد استان لرستان، از امروز 10 اردیبهشت 99 کلید خورد.


صابر فتاحی عضو اعزامی واحد بورسیه تهران و مسئول نظارت بر اجرای این پروژه، گفت: در این پروژه که با نظارت مستقیم اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس استان لرستان در حال اجراست، بالغ بر 4530 جلد کتب کمک آموزشی بنیاد قلم‌چی به بیش از 2000 دانش آموز پایه دوازدهم در رشته‌های علوم تجربی و انسانی و همچنین دانش آموزان مقطع نهم که به تشخیص مدیران مدارس، مستعد شناخته شده‌اند، تقدیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در پی برگزاری جلسه با حضور روسای آموزش و پرورش و نماینده حقوقی بنیاد قلم‌چی استان لرستان در صبح چهارشنبه 10 اردیبهشت، تصمیم‌گیری و تقسیم‌بندی گروه‌های آموزشی، برای تقدیم کتاب‌ها به دانش آموزان صورت گرفت.

در ادامه مهسا سهرابی مسئول نمایندگی خرم آباد (نماینده حقوقی بنیاد قلم‌چی لرستان) اظهار داشت: امروز تقدیم کتاب‌ها از دو دبیرستان ناحیه 1 و 2 خرم‌آباد با حضور دانش آموزان در کمال رعایت موازین سلامت آغاز شد که طی روزهای آتی تا شنبه 13 اردیبهشت، این پروژه برای اغلب دانش آموزان در محل مدارس و برای دانش آموزان روستایی و عشایری به صورت خانه به خانه با تقسیم کار میان نماینده‌های دانش آموزی انجام خواهد شد و بر اساس آن، به طور میانگین به هر دانش آموز 2 جلد کتاب تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهدای کتب به دانش آموزان 16 مرکز منتخب این استان صورت می‌گیرد، گفت: این کتب به دانش آموزان مدارس شهرهای چگنی، کوهنانی، ویسیان، اشترینان، کوهدشت، نورآباد، رومشکان، کاکاوند، زَز و ماهرو، پاپی، الیگودرز، معمولان، طرهان، ناحیه 1 و 2 خرم آباد و همچنین مدارس بخش عشایری استان لرستان اهدا می‌شود؛ مسئولان نمایندگی‌های بنیاد قلم‌چی در این استان نیز فعالانه این پروژه را همراهی می کنند.

شایان ذکر است این پروژه در پی درخواست آموزش و پرورش و پی گیری های علی محمد رضوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان اجرا شده است.




















در صفحه اینستاگرام کانون ببینید:

 https://www.instagram.com/p/B_kfsVKlpdW/?igshid=206rrr7zzm62



منبع :

Menu