تغییرات آزمون 29 فروردین یازدهم ریاضی

آزمون 29 فروردین شامل تغییراتی شده که در این مطلب به این تغییرات می‌پردازیم :

تغییرات آزمون 29 فروردین یازدهم ریاضی
  • سلام دوستان 

  •  آزمون 29 فروردین شامل تغییراتی شده که در این مطلب به این تغییرات می پردازیم :

آزمون 29 فروردین شامل دو بخش می باشد : دفترچه مشترک و دفترچه غیرمشترک

الف- دفترچه سوالات مشترک شامل 160 سوال و 165 دقیقه زمان می باشد که در دروس اختصاصی، نسبت به آزمون 15 فروردین پیشروی نخواهیم داشت . همه دانش آموزان به این دفترچه پاسخ خواهند داد

ب- دفترچه سوالات غیرمشترک شامل 50 سوال اختصاصی و 60 دقیقه زمان می باشد که پیشروی آن مطابق آزمون 29 فروردین می باشد . پاسخگویی به سوالات این دفترچه اختیاری است

دانش آموزانی که عقب مانده اید نگران نباشید برنامه برای شما متعادل شده . دانش آموزانی که پیش خوانی و خود آموزی کرده اید حجم آزمون شما بیشتر است (این هم به نفع شماست)

  • شما جزء کدام گروه از دانش آموزان هستید ؟

در شرایط کنونی و تعطیلی های مدارس ، دانش آموزان کانونی دو گروه هستند :

گروه اول : دانش آموزانی که به علت تعطیلی ها از برنامه ی آزمون 29 فروردین عقب هستند

گروه دوم: دانش آموزانی که خودشان پیش خوانی کرده اند و خود را به برنامه ی آزمون 29 فروردین رسانده

اند یا حتی از برنامه جلوتر هستند

  • برنامه ی آزمون 29 فروردین چه تغییری کرده است ؟

برنامه به گونه ای است که هر دو گروه بتوانند بهترین نتیجه را در آزمون بگیرند ، گروه اول نگران نباشند و به خاطر عقب ماندن از برنامه ، مشکلی نداشته باشند و تراز و رتبه شان کم نشود . گروه دوم هم حاصل زحماتشان هدر نرود و بتوانند آزمون بدهند و رتبه ای بگیرند که نشاندهنده ی تلاش و زحمات مضاعف ایشان باشد .

برای آن که هر دو گروه دانش آموزان آزمون خوبی داشته باشند در آزمون 29 فروردین دو دفترچه ی سوالخواهید داشت : یک دفترچه مشترک برای همه ی دانش آموزان و دفترچه ی دوم برای دانش آموزانی که عقبنیستند . پس از آن که به سوال های دفترچه ی اول پاسخ دادید به سوال های دفترچه ی دوم پاسخ خواهیدداد و اگر عقب هستید می توانید به سوال های دفترچه ی دوم پاسخ ندهید و دکمه پایان آزمون را انتخاب کنید.

  • دفترچه ی مشترک شامل چه مباحثی است ؟

دروس عمومی:

دفترچه ی مشترک شامل درس های عمومی با برنامه آزمون 29 فروردین است . همه ی دانش آموزان می توانند به سوال های درس های عمومی طبق برنامه پاسخ دهند.

دروس اختصاصی:

در دفترچه ی مشترک ،در دروس اختصاصی برنامه ی آزمون 15 فروردین را به طور مشترک امتحان خواهید داد . این ها مباحثی است که در آزمون 15 فروردین پاسخ داده اید.

  • دفترچه ی غیرمشترک شامل چه مباحثی است ؟

دفترچه ی غیر مشترک شامل درس های اختصاصی است و مطابق برنامه ی 29 فروردین است . دانش آموزانی که از برنامه عقب نیستند به دفترچه ی غیر مشترک پاسخ می دهند .

  • کارنامه ی آزمون

همه ی دانش آموزان در دفترچه ی مشترک تراز و رتبه خواهند داشت و دانش آموزانی که از برنامه عقب نیستند و به دفترچه ی غیرمشترک پاسخ می دهند تراز و رتبه ی دوم نیز دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید در صورتی که حداقل بهسه درس از پنج درس اختصاصی پاسخ دهید تراز و رتبه دوم خواهید گرفت

  • زمان شروع و پایان آزمون

 از ساعت 7 صبح می توانید آزمون را شروع کنید . روال آزمون مشابه آزمون های قبل است . دانش آموزانی که می خواهند در پردازش اول ( پردازش اصلی ) تراز و رتبه و کارنامه دریافت کنند باید قبل از ساعت یک بعداز ظهر آزمون خود را به پایان برسانند .

تعداد سؤال، زمان پاسخگویی و مباحث دفترچه مشترک و غیرمشترک در زیر می آید:

دفترچه مشترک :


دفترچه غیرمشترک :


در صورت واضح نبودن جدول ها، میتوانید فایل pdf  این مقاله را از بخش ضمیمه دانلود کنید.

Menu