به شهر ما بیایید: ندیده‌های سرزمین من

همیشه به آخرین ماه سال که می‌رسیم، از همان ابتدا دغدغه‌ی عید و خرید و خانه‌تکانی و چیدن سفره‌ی هفت‌سین و از همه مهم‌تر برنامه‌ریزی ایام تعطیل عید برای سفر رفتن در سرمان غوغا می‌کند.

به شهر ما بیایید: ندیده‌های سرزمین من

همیشه به آخرین ماه سال که می‌رسیم، از همان ابتدا دغدغه‌ی عید و خرید و خانه‌تکانی و چیدن سفره‌ی هفت‌سین و از همه مهم‌تر برنامه‌ریزی ایام تعطیل عید برای سفر رفتن در سرمان غوغا می‌کند. شاید شما از کسانی باشید که سفر به اردبیل در تعطیلات نوروزی را سفری جسورانه می‌دانند و اعتقاد دارند سرمای هوا در این فصل سال در اردبیل از لذت یک سفر نوروزی خوب خواهد کاست. اگر چنین فرض می‌کنید در اشتباه هستید. زیبایی زمستان اردبیل آن‌قدر هست که ارزش دیدن نشانه‌های کمرنگش در ابتدای بهار را داشته باشد.


برای شروع می‌توانید از سرچشمه‌ی پاکی‌ها شروع کنید: دریاچه‌ی شورابیل. این دریاچه که زمانی نه‌چندان دور به دلیل شوری آب و خاصیت درمانیِ گِل آن شهره بود، حالا با اضافه شدن آب به آن و گسترده شدن مساحتش به محلی کاملاً تفریحی تبدیل شده است. می‌توانید قایق‌سواری کنید، در رستوران‌های اطراف و حتی روی دریاچه غذا بخورید و از بزرگ‌ترین شهربازی شهر لذت ببرید.


Menu