*محمدرضا جعفرینژاد رتبهی ۴ تجربی*
به محض دریافت برنامهی امتحانات از مدرسه اولین کاری که انجام دادم بررسی امتحانات مدرسه با برنامهی راهبردی بود تا در حین مسیر دچار مشکل نشوم و اگر جایی این دو برنامه همخوانی ندارد قبل از شروع برایش فکری کنم. روش درس خواندنم هیچ تغییری نکرد، فقط روزهایی که تا ساعت ۱۲ بودم ساعت مطالعهام را افزایش میدادم و این را یک توفیق اجباری برای دوباره تشریحی خواندن درسها میدانستم.
*کیان رحمانی رتبهی ۳ تجربی*
با وجود اینکه از ابتدای سال طبق برنامه پیش رفتم و حتی زمانهایی که درسهای مدرسه عقب و جلو میشد من از برنامه جدا نمیشدم، در فصل امتحانات نیز هر روزم را طبق برنامهی راهبردی درس خواندم و گاهی وقتها زمان اضافه میآوردم که یا استراحت میکردم و یا از نیمسال دوم پیشخوانی میکردم.