رتبه‌های یک‌رقمی و استفاده از جعبه‌ی ابزار کارنامه (1)

یکی از منابعی که استفاده می‌کردم کارنامه‌ی بازیابی سایت بود و با استفاده از این کارنامه، تست‌های اشتباه درس زیست را بررسی می‌کردم.

رتبه‌های یک‌رقمی و  استفاده از جعبه‌ی ابزار کارنامه (1)
  • طناز باقری، رتبه‌ی 3 تجربی ایثارگران از تهران

تمرکز اصلی من در طول سال روی درس زیست بود و سعی می‌کردم این درس را خوب کار کنم. یکی از منابعی که استفاده می‌کردم کارنامه‌ی بازیابی سایت بود و با استفاده از این کارنامه، تست‌های اشتباه درس زیست را بررسی می‌کردم. (طناز از سوم دبیرستان به کانون آمد و در 34 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)


  • محمدامین حاجی خداوردیان، رتبه‌ی 10 ریاضی منطقه‌ی 3 از هشتگرد

من در تمام آزمون‌ها با برنامه‌ریزی درس می‌خواندم و سعی می‌کردم برنامه‌ام را طوری تنظیم کنم که وضعیتم از آزمون قبل بهتر شود. روز جمعه بعد از آزمون که کارنامه‌ی اصلی آزمون را می‌گرفتم و نتیجه‌ی تمام درس‌ها را می‌دیدم و چون می‌دانستم چگونه درس خوانده‌ام بر اساس آن برای هفته‌ی بعد برنامه‌ریزی می‌کردم؛ ولی برای این‌که به تمام قسمت‌ها توجه کنم و برنامه‌ام صحیح و جامع باشد، حتماً به کارنامه‌ی مبحثی نگاه می‌کردم تا جزء‌به‌جزء درس‌ها را با برنامه بخوانم. (محمدامین از سوم دبیرستان به کانون آمد و در 18 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

محمدامین حاجی خداوردیان، رتبه‌ی 10 ریاضی منطقه‌ی 3 از هشتگرد


  • امیررضا صدریکتا، رتبه‌ی 4 تجربی کشور از کرج

  • از بین شش کارنامه‌ای که در صفحه شخصی‌ام بود، در دوران جمع‌بندی سراغ کارنامه بازیابی رفتم و از آن استفاده کردم. سعی کردم در این دوره که باید درس‌ها را مرور می‌کردم با حل تست‌های این کارنامه همه درس‌ها را مرور کنم. من فقط سؤالات غلط یا نزده را کار نکردم بلکه همه سؤالات این کارنامه را دوباره حل کردم. (امیررضا از دوم دبیرستان به کانون آمد و در 34 آزمون برنامه‌ای شرکت کرد.)

  • امیررضا صدریکتا، رتبه‌ی 4 تجربی کشور از کرج


Menu