پرتکرارترین‌ها را بخوانید

کتاب‌های پرتکرار با مجموع ویژگی هایی که دارند شما را تا سر جلسه امتحان همراهی کرده و اعتماد به نفس پاسخ به تمامی سوالات را به شما می‌دهند.

پرتکرارترین‌ها را بخوانید

یکی از دشوارترین انتخاب ها برای دانش آموزان در سال های اخیر، انتخاب بهترین منبع کمک درسی در بین کتاب های متعدد و رنگارنگ در بازار است، این موضوع، انتخاب را دشوارتر می کند. 

همیشه در مواجهه با این مشکلات، ابتدا از خود سوال کنید که انتظار من از یک منبع کمک درسی چیست؟ یا اکنون برای رفع کدام مشکل، نیاز به منبع کمک درسی دارم؟ 

این مقاله مناسب افرادیست که موفقیت در امتحانات مدرسه برای آنها دغدغه شده است. به عبارتی دیگر ,کسی که می خواهد در امتحانات مدرسه نمرات خوبی را کسب کند قاعدتا باید به سراغ نمونه سوالات امتحانی برود اما بهترین منبع برای او منبعی است که تیپ بندی متفاوت تر یا جامعه آماری بیشتری را پوشش دهد. بدین منظور کتاب های پرتکرار را ورق می زنیم. 

کتاب های پرتکرار با مجموع ویژگی هایی که دارند شما را تا سر جلسه امتحان همراهی کرده و اعتماد به نفس پاسخ به تمامی سوالات را به شما می دهند.

 برای موفقیت در امتحان مدرسه، نخستین گام، تسلط بر متن کتاب درسی است برای این منظور بدانیم که باید چه چیزهایی را یاد بگیریم؟ 

در همین قدم اول درخت دانش در ابتدای هر فصل به عنوان آیینه تمام نمای یک فصل از کتاب درسی، نکات کلیدی را برای شما به نمایش می گذارد اما برای تثبیت هر چه بیشتر مطالب در ذهن به درخت دانش اکتفا نشده و با ارایه نکات مهمتر هر درس بر اساس سوالات امتحانی مدارس سراسر کشور ما را به سمت روش های درست مطالعه سوق می دهد.اما مهمترین بخش کتاب های پرتکرار، نمونه سوالات امتحانات نهایی مدارس است. هر ساله کانون فرهنگی آموزش، نمونه سوالات مدارس سراسر کشور را دریافت کرده و آنها را بررسی می کند. پرتکرار ترین سوالات در کنار سوالات هماهنگ کشوری به همین ترتیب توسط متخصصان هر درس گزینش شده و همراه با دفعات تکرار در این کتاب ثبت می شود.

تصور کنید اگر شما انواع سوالات مدارس سراسر کشور در تیپهای متفاوت با روش های مختلف طراحان سوال و ذهنیت های متنوع آنها روبرو شده باشید، سر جلسه آزمون آمادگی کامل برای مواجهه با هر سوالی را خواهید داشت.

Menu