کتاب پرتکرار را نمی‌شناسم

ممکن است برای هر کدام از شما این سوال پیش بیاید که چرا وقتی به امتحانات پایان سال نزدیک می‌شویم مشاوران کتاب پرتکرار را توصیه می‌کنند.

کتاب پرتکرار را نمی‌شناسم

ممکن است برای هر کدام از شما این سوال پیش بیاید که چرا وقتی به امتحانات پایان سال نزدیک می‌شویم مشاوران کتاب پرتکرار را توصیه می‌کنند. برای پاسخ به این سوال لازم است که کتاب پرتکرار را بیشتر بشناسید و با مزیت‌هایش آشنا شوید. ابتدا باید بدانیم این کتاب چگونه تولید می‌شود و در نهایت به دست شما دانش‌آموزان می‌رسد.

 درهر نیم‌سال یعنی با پایان یافتن هر ترم تحصیلی در کل کشور، کانون از دانش‌آموزان تمامی مدارس برتر می‌خواهد تا نمونه‌سوالات امتحانی و نهایی خود را به نمایندگی شهر خود تحویل دهند و هر نمایندگی سوالات را جمع‌آوری کرده و به مرکز نمایندگی تهران ارسال می‌کند. این سوالات توسط دبیران برتر ارزیابی، بررسی و در نهایت دسته‌بندی می‌شود و سوالاتی را که از اهمیت بیشتری برخوردارند و در کل کشور دبیران مختلف روی آن‌ها تمرکز بیشتری کرده‌اند انتخاب می‌کنند و در کتاب پرتکرار می‌گنجانند. حال که با تولید این کتاب آشنا شدید بهتر است در مورد اهمیت و مزایای آن نیز با خبر شوید.

کتاب پرتکرار برای تمام دانش‌آموزان و با هر سطح و نیاز آموزشی که دارند کاربرد دارد. سوالات هر فصل آن مطابق با تیپ‌بندی برگه‌ی اصلی امتحانی طبقه‌بندی شده است. این کتاب شامل درسنامه و درخت دانش است که ابتدا دانش‌آموز یک پیش‌زمینه از موضوعات و تعداد سوال از هر مبحث پیدا کند تا بعد به راحتی بتواند به پاسخ‌گویی سوالات بپردازد. ( یادتان باشد قبل از استفاده از این منبع، کتاب درسی را خوب و کامل بخوانید و آن را رها نکنید و سپس به سراغ کتاب پرتکرار بروید، یعنی ابتدا مرحله‌ی ادارک و سپس تثبیت را طی کنید.)

همان‌طور که از اسم کتاب پرتکرار پیداست، اهمیت سوالات این کتاب را می‌توان با تعداد تکرار آن متوجه شد و بهترین منبع برای تثبیت مطالب خواهد بود. هر دانش‌آموزی که در ایام امتحانات از این کتاب به شکل درست استفاده کند قطعاً نمره‌ی کامل را خواهد گرفت.

بی‌شک این کتاب در ایام امتحانات بهترین دوست شما خواهد بود و در نهایت با یک نتیجه‌ی عالی، یک خاطره‌ی خوب از امتحانات پایان سال برای شما خواهد ساخت.

موفقیت شما آرزوی قلبی ماست

Menu