فاطمه گرجی: به دانش آموزانی که شرایط سخت دارند کمک می‌کنم

پشتیبان ویژه بورسیه‌های استثنایی گفت: موفقیت دانش آموزانی که در شرایط دشوار درس می‌خوانند، بسیار برایم لذت بخش است.

فاطمه گرجی: به دانش آموزانی که شرایط سخت دارند کمک می‌کنم

پشتیبان ویژه بورسیه های استثنایی گفت: موفقیت دانش آموزانی که در شرایط دشوار درس می خوانند، بسیار برایم لذت بخش است.


فاطمه گرجی پشتیبان ویژه دانش آموزان برتر و مشاور دانش آموزان استثنایی در گفت و گو با روابط عمومی بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام)، گفت: در 13 سالگی و در حالیکه دانش آموز مقطع دوم راهنمایی بودم، در یک سانحه رانندگی از ناحیه دست راست دچار قطع عضو شدم. 

وی افزود: تا آن زمان همیشه با دست راست می نوشتم اما پس از آن حادثه نوشتن با دست چپ را تمرین کردم؛ به مدت یک سال به مدرسه نرفتم و مقطع دوم راهنمایی را در خانه گذراندم؛ در آن سال فقط برای درس ریاضی معلم خصوصی داشتم و باقی دروس را با کمک و همراهی دوستانم در منزل خواندم و هم زمان در آزمون های برنامه ای کانون هم شرکت می کردم. 

گرجی بیان کرد: 5 سال عضو کانون بودم تا اینکه تلاش های شبانه روزی ام نتیجه داد و در کنکور 94 با کسب رتبه 4 انسانی در رشته حقوق دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شدم و همزمان به همکاری با بنیاد به عنوان پشتیبان ویژه دانش آموزان برتر و مشاور دانش آموزان نابینا و کم بینا پرداختم.



وی درباره انگیزه و دلیل همکاری خود با گروه نابینایان و دانش آموزان استثنایی بنیاد گفت: اشتیاق فراوانی در انتقال آموخته هایم به دانش آموزانی که همانند خودم با مشکلاتی مواجهند و در شرایط دشوار درس می خوانند دارم و خوشبختانه زمینه این کار در بنیاد کاملا فراهم است؛ بنیاد روحیه خودباوری و خودساختگی را در من تقویت کرده است که می توانم با انتقال آن به دیگران در موفقیت شان موثر باشم؛ علاوه بر این، موفقیت دانش آموزان، بسیار برایم لذت بخش است.

وی در خصوص کار در حین تحصیل گفت: این موضوع تاثیر بسیار مثبتی در رشد شخصیت، ارتقاء کیفیت زندگی و کسب مهارت های برقراری ارتباط با دیگر افراد جامعه برایم داشته، هم چنین کمک به افراد دیگر، اعتماد به نفس را در من تقویت کرده و حس خوبی به من داده است.

گرجی با تشریح فعالیت هایی که از سال 94 به عنوان پشتیبان ویژه در بنیاد دارد گفت: پشتیبان وِیژه دانش آموزانی هستم که ترازهای خوبی را در آزمون های بنیاد کسب می کنند؛ در سال تحصیلی 95-94 پشتیبان ویژه 5 دانش آموز و در سال تحصیلی 96-95 پشتیبان ویژه 6 دانش آموز بودم و جالب است بدانید برخی از آن ها پس از کنکور و کسب موفقیت با من هم دانشگاهی شدند و در دانشگاه نیز ارتباط ما با هم ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: در گروه نابینایان طی دو سال گذشته مشاوره با 120 دانش آموز رشته انسانی که در مقطع کنکور بوده اند، بر عهده من بوده است و هر سال تعداد زیادی از آنان رتبه های برتر کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهند.

فاطمه گرجی در پایان بیان داشت: در وهله اول الطاف خداوند و بعد همراهی پدر و مادرم شامل حالم بوده است؛ به آینده ای خوب امیدوار هستم و این اصل را پذیرفته ام که اگر اراده داشته باشم و تلاش کنم، قطعا به موفقیت خواهم رسید؛ از بنیاد قلم چی نیز قدردانی می کنم که بستر خودباوری و موفقیت را برای من و دیگر دانش آموزان همنوعم فراهم کرده است.

منبع :

Menu