کتاب تابستان اول دبستان

حالا که قرار است تا دو ماه دیگر به کلاس اول دبستان بروی، بهتر است خودت را آماده کنی و کمی مطالعه داشته باشی تا بتوانی با شروع روزهای طلایی مهرماه، آمادگی خوبی سر کلاس داشته باشی.

کتاب تابستان اول دبستان

حالا که قرار است تا دو ماه دیگر به کلاس اول دبستان بروی، بهتر است خودت را آماده کنی و کمی مطالعه داشته باشی تا بتوانی با شروع روزهای طلایی مهرماه، آمادگی خوبی سر کلاس داشته باشی. به شما پیشنهاد می‌کنم کتاب تابستان را مطالعه کنی. این کتاب در عین حال که حجم کمی دارد می‌تواند مهم‌ترین مسائل را به شما آموزش دهد یا یادآوری کند. کتاب تابستان دو بخش دارد: یک بخش نگاه به گذشته است که شامل چهل سؤال از دوره‌ی پیش‌دبستانی است که شامل سؤالات دست‌ورزی، کاردستی، سؤالات نوشتاری و نقاشی و... است و یک بخش دیگر، سؤالات نگاه به آینده است که دارای 120 سؤال است. این سؤالات مربوط به درس‌های ریاضی، علوم و فارسی اول دبستان است. می‌خواهیم هم با درس‌های اول دبستان آشنا شوی و هم مقداری نسبت به دوستان خود پیشروی داشته باشی (البته در حد معقول و متناسب).

این کتاب برای مطالعه در 8 هفته تهیه شده است تا بتوانی هم از تعطیلات تابستان لذت ببری و هم روزی چند دقیقه مطالعه کنی و درس خواندن برایت کسل‌کننده نباشد.

امیدوارم تعطیلات شاد و پرباری داشته باشی.

Menu