ظرف غذایی پیشرفته شما را لاغر می‌کند

ظرف غذایی با خاصیت ویژه امکان لاغر شدن و گرفتن رژیم لاغری را به کاربر خود می‌دهد.

ظرف غذایی پیشرفته شما را لاغر می‌کند

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران نوعی ظرف مربای هوشمند طراحی کرده‌اند که می‌تواندکاربران را در خوردن مواد غذایی مختلفهدایت کند.

گفتنی است، این ظرفمربا 49 دلار قیمت دارد و می‌تواند به طور خودکار غذاهایی سفارش دهد تا کاربرکالری‌های کمتری بخورد و به این ترتیب کمتر چاق شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند،این ظروف می‌توانند با سیستم عامل اندروید و یا IOS هماهنگ شوند و از طریق نرم افزار‌هایی برروی آنبرای تنظیم دقیق مواد غذایی بکار روند.

کاربران می‌توانند بارکد مواد غذایی را اسکنکنند، قبل از اینکه آنها را به ظرف مخصوص اضافه کنند و آنگاه ظرف می‌تواند تشخیصدهد میزان کالری مواد غذایی را و از این طریق مانع از خوردن بیش از حد مواد غذاییتوسط کاربر شوند.

این دستگاه می‌تواندمواردی مانند وزن مواد غذایی، محاسبه میزان کالری مصرفی و همینطور ارزش تغذیه‌ایمواد غذایی را بررسی کند و متناسب با آن به کاربر رژیم غذایی ویژه بدهد.

این دستگاه ‌"Neo smart"نام دارد و نخستین بار در نمایشگاه الکترونیک که در سال جاری در ایالات متحدهبرگزار شده است رونمایی شده است.

این شیشه‌های مربا می‌تواننداز طریق فناوری بلوتوث و سنسورهای موجود در بدنه خود با نرم افزار موجود بر رویگوشی‌های تلفن همراه ارتباط برقرار کنند.

کاربران می‌توانندانواع خوراکی‌ها از جمله ماکارونی، حبوبات، تنقلات، شیرینی و انواع سوپ را در اینظرف نگهداری کنند.

نکته جالب در ایندستگاه امکان شستشوی آسان آن حتی در ماشین ظرفشویی است.


منبع :

Menu