نکات مهم درباره‌ی آزمون 8 آذر (رشته‌ی تجربی)

اگر نگاهی به برنامه‌ی راهبردی بیندازید و شناخت دقیق و شفافی از آن داشته باشید آزمون 8 آذر دومین آزمون جمع‌بندی است که سه‌هشتم مطالب سال پایه در آن مرور می‌شود.

نکات مهم درباره‌ی آزمون 8  آذر (رشته‌ی تجربی)

اگر نگاهی به برنامه‌ی راهبردی بیندازید و شناخت دقیق و شفافی از آن داشته باشید آزمون 8 آذر دومین آزمون جمع‌بندی است که سه‌هشتم مطالب سال پایه در آن مرور می‌شود.

1. در درس ریاضیات مباحث توابع و معادلات از سال چهارم مطرح شده است که در چند سال اخیر 2 سؤال از 30 سؤال کنکور را به خود اختصاص داده است. به این نکته‌ی مهم توجه داشته باشید که مطالب مرتبط با این مبحث به صورت ترکیبی در برنامه‌ی راهبردی قرار گرفته شده است. در مبحث پایه هندسه‌ی 1 نیز یک سؤال را در کنکور به خود اختصاص داده است.

2.    در درس زیست‌شناسی دو فصل پیدایش و گسترش زندگی و تغییر و تحول گونه‌ها مطرح شده است که 2 سؤال کنکور را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است. در مباحث زیست پایه فصل‌های میوز و تولید مثل جنسی و رشد و نمو جانوران مطرح می‌شود که این مبحث مهم در کنکورهای گذشته نیز 2 سؤال مطرح شده است.

3. در درس فیزیک مباحث دینامیک از سال چهارم مطرح شده است که در چند سال اخیر 2 سؤال از 30 سؤال  کنکور را به خود اختصاص داده است. به این نکته‌ی مهم توجه داشته باشید که مطالب مرتبط با این مبحث به صورت ترکیبی در برنامه‌ی راهبردی قرار گرفته شده است. در مبحث پایه از فیزیک سوم، 4 سؤال و در فیزیک 1 و 2 دو سؤال آمده است.

4. در درس شیمی مباحث تعادل شیمایی از سال چهارم مطرح شده است که در چند سال اخیر 1 سؤال از 35 سؤال کنکور را به خود اختصاص داده است. در مبحث پایه از شیمی سوم، 5 سؤال و در شیمی دوم 8 سؤال آمده است.

نکات مهم و کلیدی:

-       این مطالب در آزمون 11 بهمن و 7 فروردین تکرار خواهد شد.

-       نکته‌برداری از همین حالا باعث می‌شود مروری راحت‌تر داشته باشید.

-       نشان‌دار کردن تست‌ها و تمرین‌های پرتکرار از کتاب آبی و دوسالانه باعث می‌شود در آزمون‌های بعدی یادگیری‌های‌تان را بهتر دسته‌بندی کنید.

Menu