رتبه های برتر کنکور در سایت کانون هم فعال بودند...

گفت و گو با رتبه های برتر کنکور 92 و بررسی آماری عملکرد آن ها در سایت کانون و فضای مجازی، نکات جالبی را به همراه داشت و نشان داد که تک رقمی ها، با وجود سخت کوشی و مطالعه ی زیاد در طول روز، از ا...

رتبه های برتر کنکور در سایت کانون هم فعال بودند...

گفت و گو با رتبه هاي برتر کنکور 92 و بررسي آماري عملکرد آن ها در سايت کانون و فضاي مجازي، نکات جالبي را به همراه داشت و نشان داد که تک رقمي ها، با وجود سخت کوشي و مطالعه ي زياد در طول روز،  از امکانات اينترنتي و سايت آموزشي کانون براي رسيدن به موفقيت، بهترين بهره را برده اند. نکته ي جالب در جمع برترها، استفاده ي ايشان از بخش هاي مورد علاقه ي خود در سايت کانون  بود. همچنين همراهي و مراجعه ي  پدر و مادرها به سايت نيز از ديگر نکات مهم اين نظرات بود . در ادامه بخش هايي از نظرات رتبه هاي برتر را  مشاهده خواهيد کرد.

 

با بررسي تک رقمي هايي که در دوران کنکور، از امکانات سايت کانون بيش ترين استفاده را داشته اند،  محمد اسدي رتبه 5 کشوري زبان از لنگرود بيش از 2000 نظر (کامنت ) به سايت ارسال کرده است و در بيش از 31 آزمون آنلاين سايت نيز شرکت کرده است . هم چنين  محمد بيش از 460 بار به صفحه ي شخصي خود مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده کرده است . مقاله هاي غلام حسين فرشادي مورد علاقه ي محمد بوده است و بخش تازه هاي علمي و آموزشي نيز براي او جذاب بوده است .

 

در بين رتبه هاي تک رقمي سروش سحابي مقدم رتبه 6 منطقه 2 کنکور تجربي از اراک در 41 آزمون آنلاين شرکت کرده است و يک بار هم به عنوان برنده مسابقات اينترنتي دروس عمومي شناخته شده است .

آوا فرخي رتبه 7 منطقه 2 زبان از گلپايگان با بيش از 280 کامنت و عقيل زربيني رتبه 5 منطقه 2  کنکور تجربي با بيش از 218 کامنت  از ديگر فعّالان رتبه هاي برتر در سايت کانون بوده اند .

هومن واصلي رتبه 5 کشوري و رتبه 1 منطقه يک رياضي از شيراز در بيش از 32 آزمون آنلاين و سهند سروري رتبه 9 کشوري کنکور رياضي ازرشت  در 27 آزمون آنلاين شرکت کرده است .سهند سروري در دوران کنکور تقريبا هر شب سايت کانون مراجعه مي کرده است و آمار چند تا از 10 تاي رشته ها براي او جذاب بوده است  .

 

 

سهند سروري رتبه 9 کشوري رياضي - محمد اسدي رتبه 5 کشوري زبان - علي کيهاني رتيه 6 تجربي سهيمه شاهد - اميد صفات  

 

 

 

مهران پاکند رتبه5 منطقه 1 کنکوررياضي از تهران قبل از کنکور روزي 3 يا 4 بار به سايت مراجعه مي کرده است و بخش گزيده نکات درسي و جمع بندي کنکور براي او مفيد بوده است . مطالب درس شيمي آقاي عيسي زاده مورد استفاده او بوده است .او هميشه در بخش نفرات برتر آزمون ها وضعيت دوستان و برترهاي ديگر را رصد مي کرده است .

پويا براهيم باستاني رتبه 1 کشوري کنکور تجربي 92 در دوران کنکور روزانه از  2 سايت ديدن مي کرده است که يکي از آن ها سايت کانون بوده است . قسمت مصاحبه با رتبه هاي برتر و اخبار جديد آموزشي از بخش هاي مورد علاقه رتبه 1 کنکور بوده است . پويا حتي اخبار ورزشي را نيز از سايت کانون دنبال مي کرده است .

علي عجم رتبه 2 کشوري تجربي از اهواز روزهاي آزمون تا پاسي از شب در سايت کانون بوده است و مطالب مربوط به آزمون را مطالعه مي کرده است . همچنين مطالب ويژه ي دوران جمع بندي به خصوص عمومي ها در موفقيت او موثر بوده است .به گفته علي " پدر و مادرم عکس من را در قسمت رتبه هاي برتر سايت کانون مشاهده مي کردند". جالب است بدانيد لحظه تبريک علي به پويا براهيم باستاني رتبه 1 کنکور تجربي 92 در بخش نظرات سايت کانون از بخش هاي جالب و مورد توجه مراجعان سايت بود .

پوريا رجبي رتبه 2 منطقه 3 تجربي از مينودشت  هر دو روز يک بار به سايت کانون مراجعه مي کرده است و از قسمت جمع بندي کنکور 92 و مخصوصا گزيده نکات زيست آقاي کرامت براي آمادگي بيشتر استفاده کرده است .به گفته او در دوران جمع بندي اين مطالب کمک زيادي به او کرده است .

 

 عکس يادگاري تيم قني سايت کانون با پويا براهيم باستاني  رتبه  1 کشوري ، علي عجم  رتبه  1 منطقه 2 (رتبه 2 کشوري ) و سروش سحابي مقدم رتبه  6 منطقه 2 کنکور تجربي 92 در حاشيه جشن نخبگان 

 

 

  

محمد مهدي ساجدي رتبه 3 منطقه 1  کنکور تجربي از تبريز هفته اي سه يا چهار بار به سايت مراجعه مي کرده است و قسمت نفرات برتر آزمون ها براي او جذاب بوده است . مطالب مشاوره اي آقاي سيد مهدي موسوي ( پشتيبان کانون از زيدون ) مورد توجه اين رتبه برتر بوده است .

حميدرضا زارع رتبه9  منطقه يک کنکورتجربي از شيراز مقالات مشاوره اي ،  گزيده نکات درسي و تحليل آزمون هاي  سايت را بررسي مي کرده است و بعضي از اين مقالات را براي مادر و برادر خود مي خوانده است .  

مهشاد سادات رفيعي رتبه 4 کشوري انساني از تهران هفته اي 3 بار به سايت کانون مراجعه مي کرده و نمودارهاي پيشرفت درسي و گفت و گو با رتبه هاي برتر سال گذشته مورد توجه او بوده است . مهشاد نکات مشاوره اي سايت را که مناسب او بوده است را اجرا کرده است . مادر او هر هفته بخش گفت و گو با رتبه هاي برتر و نمودارهاي پيشرفت درسي را مطالعه بررسي مي کرده است .

 

فائزه شعباني رتبه10 منطقه 2 انساني از رفسنجان هر روز به سايت کانون مراجعه و از مقالات مشاوره اي و امکانات صفحه شخصي خود استفاده مي کرده است .از بين نويسندگان سايت مطالب آقاي رسول اسلامي ، خانم ها ليلا فيروزي و زهرا نعمتي مورد  توجه او بوده است . جالب است بدانيد پدر فائزه هفته اي دو بار با مراجعه به سايت کانون مقالات مربوط به پدرها و مادر ها و بخش نفرات برتر را بررسي مي کرده است .

ابوالفضل ترکماني رتبه5 منطقه 2 انساني از يزد هفته اي 2 يا 3 بار به سايت مراجعه مي کرده است و مطالب و گزيده نکات مربوط به رشته اش را مطالعه مي کرده است . بخش آزمونک هاي آنلاين در صفحه شخصي باعث تسلط بيشتر او در درس ها شده است و مطالعه تحليل آزمون ها و بررسي آمار چند تا از 10 تا باعث افزايش تراز و پيشرفت او شده است . پدر ابوالفضل به همراه او در عصر روزهاي آزمون کارنامه هاي اينترنتي موجود در  صفحه شخصي را بررسي مي کرده اند .

 

 

عکسي ويژه از پدران و مادران فعال در سايت کانون و فضاي مجازي اينترنت به همراه تيم فني سايت کانون :پدران و مادراني که فرزندانشان رتبه هاي تک رقمي کنکور 92 هستند 

 

  

مرتضي جواجه ايم رتبه 10 منطقه 1 انساني از مشهد  هر دو روز يک بار به سايت مراجعه مي کرده است و از امکانات صفحه شخصي و بخش مقالات مشاوره اي استفاده مي کرده است . جدول جمع بندي هدف گذاري در تعادل مطالعاتي مرتضي نقش زيادي داشته است .

 

غزاله قضاوتي رتبه10 کشوري  کنکور انساني از يزد  هفته اي دو بار با مراجعه به سايت جديدترين اخبار و مشاوره هاي درسي را مطالعه مي کرده است .به گفته غزاله معرفي رشته توسط رتبه هاي برتر در سايت کانون به رفع ترديد هاي او در انتخاب رشته کمک کرده است.

 

حنانه زارع زاده رتبه10 سهميه شاهد انساني از يزد با عضويت در خبرنامه سايت کانون  ، از آخرين اخبار آموزشي آگاه مي شده و بخش کلکسيون روش ها مورد توجه او بوده است  . مطالب مريم شميراني و نداياري براي حنانه مفيد بوده است. مادر حنانه هفته اي يکبار با مراجعه به سايت کانون بخش کارنامه ها و مشاوره ها را بررسي مي کرده است .

محمد خلعتبري رتبه 5 منطقه 3 زبان از انديشه هرروز به سايت مراجعه مي کرده است وبه گفته او مطالعه مقالات مشاوره اي سايت و بررسي آمار و اطلاعات قبولي هاي کانون در کنکورهاي سال هاي گذشته در موفقيت او موثر بوده است . 

Menu