رتبه‌های یک رقمی از نقش اولیای خود می‌گویند

نمی‌توان از موفقیت رتبه‌های یک‌رقمی گفت، اما به نقش مؤثر اولیای آن‌ها اشاره نکرد.

رتبه‌های یک رقمی از نقش اولیای خود می‌گویند

نمی‌توان از موفقیت رتبه‌های یک‌رقمی گفت، اما به نقش مؤثر اولیای آن‌ها اشاره نکرد. بدون شک، نقش پدرها و مادرهای رتبه‌های یک‌رقمی فقط تهیه‌ی امکانات و ایجاد آرامش در خانه نیست و می‌توان گفت بهترین مشاوران آن‌ها، پدر و مادرشان بوده‌اند. در این گزارش، رتبه‌های یک‌رقمی سال 98 از نقش اولیای خود می‌گویند.

شهریار رجائی فیروزآبادی، رتبه‌ی 3 زبان کشور از تهران

پدر و مادرم به من روحیه می‌دادند و راهنمایی‌ام می‌کردند. در طرح‌ریزی برنامه‌هایم کمکم می‌کردند. مثلاً می‌گفتند کدام درس‌ها مهم‌تر است یا روی چه درس‌هایی تمرکز کنم. خواهرم در پیداکردن روش مطالعه کمکم می‌کرد (شهریار 1 سال دانش‌آموز کانون بود و در 12 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد).

ابوالفضل سهیلی‌پور، رتبه‌ی 7 انسانی از یزد

کمک اصلی‌شان از لحاظ تحصیلی بود. من را آزاد گذاشتند تا هر رشته‌ای را که دوست دارم، انتخاب کنم. از این بابت، از پدر و مادرم خیلی تشکر می‌کنم. در سال‌های آخر هم با اینکه خیلی پیگیر بودند و رسیدگی می‌کردند، معمولاً غیرمستقیم بود تا به من فشار زیادی نیاورند (ابوالفضل 2 سال دانش‌آموز کانون بود و در 19 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد).

محمدحسین امین‌الرعایا، رتبه‌ی 5 تجربی از یزد

همیشه برای افزایش ساعت مطالعه و بیشتر درس‌خواندن، تشویقم می‌کردند و به من روحیه می‌دادند. به‌عبارتی، پدر و مادرم محرک خوبی برای درس‌خواندنم بودند (محمدحسین 5 سال دانش‌آموز کانون بود و در 53 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد).


منبع :

Menu