گفتگو با زهرا غفاری ؛ باشگاه پانصد تایی پایه دهم انسانی از آذرشهر

در بیشتر مواقع تحلیل آزمون را همان روز جمعه انجام می‌دهم و البته من دفتری دارم که تمام نکاتی که از طریق ...

گفتگو با زهرا غفاری ؛ باشگاه پانصد تایی پایه دهم انسانی از آذرشهر

 

نام و نام خانوادگی : زهرا غفاری

پایه : دهم انسانی

نام شهر و استان : آذرشهر، آذربايجان شرقي

شغل و تحصیلات مادر : دیپلم ، خانه دار

شغل و تحصیلات پدر: لیسانس ، آزاد

میانگین تراز : 6500

معدل: 20

سال‌های حضور در کانون : یک سال و سال تحصیلی پیش رو

چند آزمون شرکت کرده است: 20 آزمون


 

 

مصاحبه‌گر : مهشاد مرحمتی

 

 

هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ برای آشنایی با سبک سوالات نمونه دولتی، سمپاد و کنکور و برای اینکه درس های مدرسه را نیز کامل یاد بگیرم در این آزمون ها شرکت کردم.


 

شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟ من تلاش می کردم سوالاتی که به آن ها شک دارم یا ممکن است اشتباه جواب دهم را علامت نزنم و همین باعث شد که بتوانم پاسخ های صحیح بیشتری داشته باشم و پاسخ هایم را کنترل کنم.


 

برنامه شما برای آزمون‌های تابستان چیست؟ در تلاش هستم تا درس های سال نهم را برای بار دیگر مرور کنم تا پایه قوی تری برای شروع سال دهم داشته باشم. همچنین پیش خوانی دروس مهم و تخصصی سال دهم را نیز در نظر دارم.


 

آیا سال گذشته از کتاب تابستان و برنامه راهبردی تابستان استفاده کردید؟ توضیح دهید. خیر در تابستان سال گذشته عضو کانون نبودم .


 

شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شمادر طول سال تحصیلی داشت؟ در سال گذشته از این آزمو ن ها اطلاع نداشتم اما امسال مطمئن هستم که تاثیر زیادی بر روند تحصیلی من خواهد داشت.


 

دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟ من برای درصد، تراز و یادگیری بهتر در این آزمون ها شرکت می کردم و این آزمون ها تاثیر زیادی در سال تحصیلی گذشته برای من داشت.


 

از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ خیر من به درس و این آزمو ن ها علاقه می ورزم و هرگز از این آزمون ها خسته نمی شوم.این آزمون ها باعث شد که من سال نهم را با معدل پایانی ۲۰ به اتمام برسانم.

 


پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ این پیوستگی باعث شد من هر بار بیشتر و بهتر از قبل درس ها را مرور و بخوانم .


 

مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ بله داشتن برنامه و برنامه راهبردی برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم است من هر روز تلاش می کنم که بیشتر از روز قبل درس بخوانم و حداقل روزی نیم ساعت به ساعات مطالعه ام اضافه می کنم .


 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ تقریبا در تمام درس ها درصدهای خوبی کسب کردم اما نقاط قوت من درس های عمومی بودند ، من برای خواندن درس ها برنامه می نوشتم و هر کدام را با تمرکز بالا می خواندم .

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ بله این دفتر باعث می شود از روند مطالعه ام آگاه شوم و این برای برنامه ریزی روز بعد بسیار کمک می کند .

 

تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟ در بیشتر مواقع تحلیل آزمون را همان روز جمعه انجام می دهم و تلاش می کنم سوال هایی که بلد نبودم یا شک داشتم و اشتباه جواب دادم را دوباره مرور کنم ، البته من دفتری دارم که تمام نکاتی که از طریق تحلیل هایم به دست آمده را در آن دفتر ثبت می کنم .



  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟ خانواده مهم ترین اساس موفقیت من بودند و من از همین جا از آن ها برای همراهی و پشتیبانی همیشگی شان تشکر می کنم .

 

  1. در تابستان نگاه به گذشته اولویت اصلی شماست یا نگاه به آینده؟چرا؟ بدون شک سال آینده ، چرا که من سال گذشته را با هر سختی و دشواری و با هراسانی به اتمام رساندم و این سال آینده است که موفقیت شغلی مرا مشخص می کند.


 

  1. آیا از سایت کانون استفاده می کنید ؟ هر چند وقت یکبار به سایت کانون مراجعه می کنید و چه قسمت هایی را مشاهده می کنید ؟ بله من سایت کانون را به عنوان منبع بسیاری از نمونه سوالات قرار دادم و بیشتر مواقع از این سایت استفاده می کنم.


 

  1. کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟ در بیشتر مواقع برای تحلیل کارنامه ام از این سایت استفاده می کنم و با اطمینان می گویم که اگر پاسخنامه ها و سوالات معتبر این سایت نبود ، من نمی توانستم آزمون هایم را به خوبی تحلیل کنم .

 

 

 گفتگو با زهرا غفاری ؛ باشگاه پانصد تایی پایه دهم انسانی از آذرشهر

 

 

Menu