سارا بنابی مادر آیسو، تجربه‌ی خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

خانم سارا بنابی دارای مدرک لیسانس فیزیک و خانه‌دار هستند. فرزند ایشان آیسو مشایخی 5 سال و 4 ماهه بوده و 4 ماه از بسته‌های مامک استفاده کرده‌اند. ایشان از تجربه‌ی خود از مامک می‌گویند.

سارا بنابی مادر آیسو، تجربه‌ی خود و کودکش را از مامک بازگو می‌کند

خانم سارا بنابی دارای مدرک لیسانس فیزیک و خانه‌دار هستند. فرزند ایشان آیسو مشایخی ۵ سال و ۴ ماهه بوده و ۴ ماه از بسته‌های مامک استفاده کرده‌اند. ایشان درباره‌ی تجربه‌ی خود گفته‌اند:

«بعد از آشنایی‌ام با مامک و خانم دکتر قلم‌چی، فرزندم از لحاظ ریاضی و... خیلی پیشرفت کرده است. من قبلاً با برخی از افراد درمورد زیاد کارکردن با او درمورد جمع و تفریق و شمارش و شناخت اعداد و ... صحبت می‌کردم. آن‌ها زیاد مرا به این کار ترغیب نمی‌کردند و می‌گفتند همه‌چیز را در مدرسه یاد می‌گیرد. ولی از خانم قلم‌چی یاد گرفتم که کودکان زیر ۷ سال، بالاترین مراحل رشد ذهنی را دارند و می‌توانند خیلی چیزها و حتی چندین زبان را یاد بگیرند. اگر بچه‌ها این قابلیت را دارند، چرا ما برای آن‌ها وقت نگذاریم و درموردشان کوتاهی کنیم؟ من قبلاً از روی هدف‌گذاری‌هایم ارزیابی‌ها را انجام می‌دادم، ولی به مرور متوجه شدم که بهتر است همه‌ی ارزیابی‌ها را یکجا انجام دهم. چون وقتی یک بازی را با کودک انجام می‌دهیم، فقط در یک حوزه روی ذهن او اثر نمی‌گذارد، بلکه ممکن است در چندین حوزه مغز وی را فعال کند.»

 ***

برای ثبت‌نام و دانلود اپلیکیشن مامک (مادر، اولین معلم کودک) می‌توانید به سایت مامک مراجعه کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از فعالیت‌ها و اخبار مامک و ارتباط با ما، صفحه‌ی مامک را در اینستاگرام نیز دنبال کنید.

Menu