گفتگو بافاطمه پردال قهرمان پیوستگی یازدهم انسانی از یاسوج

گفتگو بافاطمه پردال قهرمان پیوستگی یازدهم انسانی از یاسوج...

گفتگو بافاطمه پردال قهرمان پیوستگی یازدهم انسانی  از یاسوج

نام و نام خانوادگی: فاطمه پردال

پایه: یازدهم انسانی 

نام شهر و استان: یاسوج، کهگیلویه و بویر احمد

شغل و تحصیلات مادر: خانه دار

شغل و تحصیلات پدر: فرهنگی

میانگین تراز: 5800

معدل: 19/34

سال‌های حضور در کانون: 1 سال- پایه یازدهم 

چند آزمون شرکت کرده است: 12

 

مصاحبه‌گر : عذرا لشکریان 

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟ آشنایی با شیوه انجام آزمون ها برای آمادگی کنکور، آشنایی با نکات کلیدی هر درس با دیدن سوالات هر آزمون، فاصله نگرفتن از درس ها با توجه به شرکت در آزمون ها

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟ تلاش داشتم در هر شرایط درسی که قرار داشتم در آزمون ها شرکت کنم و همین باعث درس خواندن پیوسته من در طول سال تحصیلی شد.

 

  1. برنامه شما برای آزمون‌های تابستان چیست؟ حتما در آزمون ها به طور پیوسته شرکت میکنم چون با توجه به زمان محدودم تا کنکور اردیبهشت، از تابستان به عنوان یک فرصت طلایی نگاه میکنم و نمیخواهم آن را از دست بدهم.

 

  1.  
  2. شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شمادر طول سال تحصیلی داشت؟ من با شرکت در آزمون ها و مطالعه بر اساس برنامه راهبردی، دهم و یازدهم را مطالعه میکنم و باعث کاهش فشار درس ها در دوازدهم میشود.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟

                 آمادگی بیشتر برای آزمون های اصلی 

 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ با توجه به اینکه آزمون های قلم چی در سال دوازدهم خیلی برای من مهم هستند، شرکت در آزمون ها در سال یازدهم آمادگی من برای سال دوازدهم را افزایش می دهد.

 

           پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ شرکت در آزمون ها باعث رقابت  من با خودم، دوستانم و سایر تراز های برتر می شد. و همین انگیزه من برای تلاش برای آزمون های بعدی را افزایش میداد

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته است؟ من علاوه بر درس های مدرسه باید برنامه راهبردی را نیز میخواندم و این باعث مرور درس ها و گاهی جلو افتادن از مدرسه میشد.

 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ بله تلاش میکنم پیوسته برنامه را دنبال کنم. دوهفته زمان مناسبی است تا برنامه مدرسه و آزمون را هماهنگ کنم و من با مطالعه روزانه هم برنامه آزمون و هم مدرسه را دنبال میکردم.

 

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ درس های جامعه شناسی، علوم و فنون، تاریخ و جغرافیا نقات قوت من هستند که فکر میکنم دلیل قوت من تسلط کامل و خوب بر متن درس بود. در درس علوم و فنون دبیرمان را خیلی تاثیر گذار میدانم. همچنین من پیوسته مطالعه فنون را در برنامه ام داشتم.

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ بله. تکمیل دفترچه را خیلی در مطالعه پیوسته موثر میدانم. همچنین با تکمیل دفترچه انگیزه من برای مطالعه و ثبت ساعت روزانه افزایش می یابد.

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟ سوالات غلط را بررسی میکنم و اگر نکته ای باشد آن را یادداشت میکنم.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟ من در خانواده ای هستم که که پدر و مادرم همواره بر تحصیل ما نظارت دارند و درس و تحصیلات در خانواده ما همیشه از اولویت های اول هست و اهمیت بالایی دارد.

 

  1. برنامه شما برای درس خواندن در تابستان چیست؟ سعی دارم دهم و یازدهم را مطالعه کنم چون زمان محدودی دارم و با شرکت در آزمون های قلم چی نقات ضعفم را تقویت کنم.

 

  1. در تابستان نگاه به گذشته اولویت اصلی شماست یا نگاه به آینده؟چرا؟ نگاه به گذشته. سعی دارم دهم و یازدهم را مطالعه کنم و دوازدهم را وارد برنامه ام نکنم چون با توجه به شناختی که از خودم دارم، اگر برنامه سنگینی داشته باشم، برنامه از کنترلم خارج میشود و ادامه آن به طور پیوسته برایم سخت است.

 

 

  1. آیا از سایت کانون استفاده می کنید ؟ هر چند وقت یکبار به سایت کانون مراجعه می کنید و چه قسمت هایی را مشاهده می کنید ؟ بله. بشتر برای شرکت در آزمون های انلاین و دیدن کارنامه آزمون و همچنین دیدن نقاط قوتم در آزمون ها.

 

 

  1. کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟ کارنامه آزمون

 

 

 

 

Menu