۸۱_آزاد_به علت استفاده همزمان دکور و نقاشی در پس زمینه صحنه
۸۲_صفحه ۲۱ کتاب مبانی هنر های تجسمی
۸۳_در تابلوی نقاشی ریتم مشاهده میشود
۸۴_نبود پا برای عروسک میله ای نکته مثبتی برای ایجاد حرکت سریع عروسک است.کتاب نمایش عروسکی صفحهی ۲۵
۸۵_ به علت نگاه دو شخصیت به سمت راست مناسب ترین مکان برای دو صفحه گزینهی۱ می باشد.
۸۶_به علت نورپردازی در یک جهت سوژه سطوح روشن و تیره همزمان ایجاد میشود
۸۷_ نوشته ها در مثبت هم منفی همزمان خوانا هستند
۸۸_طراحی فضا و صحنه در پویانمایی،صفحهی ۲۲۰
۸۹_کتاب عکاسی طبیعت،مستند و گزارشی،صفحهی ۱۱۶
۹۰_آزاد_اغلب آثار آلبرتو جاکومتی بر انسان تمرکز داشت.آدمک های باریک او در جهت نگرش و خواسته ی خود شکل گرفته و از شکل طبیعی انسان دور شده.
۹۱_کتاب کارگاه چاپ دستی،صفحهی ۸۹
۹۲_دانش فنی پایه فتوگرافیک،صفحهی ۸
این تبلیغ با الهام از طبیعت به وجود آمده است.
۹۳-برای ثبت سوژه در یک خیابان پر رفت و آمد استفاده از دیافراگم بسته و یا سرعت بالای شاتربهتر است.
۹۴_لوگوی دانشگاه تهران برگرفته از بنای ساسانیان و با خط پهلوی ساسانی می باشد
۹۵_راجع به آثار ادوارد مونش گزینهی ۴ کامل تر و درست تر میباشد.
۹۶_کتاب مبانی هنر های تجسمی صفحه ۹
هنرمندان معمولا ترکیب عناصر...به کنترل درخواهد آورد
۹۷_کتاب مبانی هنرهای تجسمی صفحه ۸۷و ۸۸
فضای همزمان(تلفیقی)معمولا در نقاشی ایرانی....مفاهیم هنر ایرانی اسلامی است
۹۸_کتاب اصول و مبانی ماسک و گریم صفحه ۲۳
صورتک همان اندازهی چهره با تزئیناتی بلند در اطراف سر: این صورتک اگر سنگین باشد، روی شانه های بازیگر تکیه دارد. این نوع صورتک برای اساطیر، خدایان و غیره به کار میرود
۹۹_کتاب کارگاه هنر ۱( قدیم) صفحه ۱۵۹
ترکیب بندی متقاطع
این شیوه به خطوط عمودی و افقی موجود در عکس اشاره دارد که همدیگر را قطع کرده و ادامه پیدا می کنند. این ترکیب بندی می توان حاصل برخورد خطوط اریب با خطوط عمودی یا افقی باشد. در ترکیب بندی متقاطع تضادی بین حرکت و سکون وجود دارد که حاصل خطوط افقی و عمودی است و گاهی باعث به چالش کشیدن ذهن بیننده می شود.
۱۰۰_کتاب عکاسی طبیعت،مستند و گزارشی صفحه ۲۵
نویسندگان:طاهره فیضیان،هانیه گنجی،هانیه سعیدی