گفت وگو با پرهام زاهدی ؛ دانش آموز برتر ریاضی تراز 8015

گفت وگو با پرهام زاهدی ؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم ریاضی برتر ریاضی

گفت وگو با پرهام زاهدی ؛ دانش آموز برتر ریاضی تراز 8015

گفت وگو با پرهام زاهدی ؛ دانش آموز برتر ریاضی تراز 8015

معدل: ۱۹

سال‌های حضور در کانون: دو سال

شغل  مادر :خانه دار

 

مصاحبه‌گر : آرش نظری


  1. اولین تراز شما چند بود و در آزمون آخر به چند رسید؟

در تابستان سال یازدهم حدود ۷۹۰۰ که در آخرین آزمون به حدود ۸۲۰۰ رسیده است.

 

  1. مهم‌ترین دلیل این پیشرفت را چه می‌دانید؟

 با تلاش بسیار و هدف گذاری کردن برای اینده و فکر کردن به هدف و استمرار در کار ها و برنامه ها و آزمون ها

 

  1. از چه زمانی جمع‌بندی را شروع خواهید کرد ؟ 

بهترین زمان برای جمع بندی بهار است و فرصتی برای پیشی از رقیبان . خواندن جزوات و نکته نویسی و خلاصه نویسی ها . زدن آزمون و ازمونک ها. زدن تست های علامت دار و کتاب تست های سخت و پیچیده 

 

  1. تکنیک‌ها و روش‌های مدیریت زمان را، تمرین و استفاده می‌کنید؟ کدام روش؟ آیا در کنکور هم استفاده کردید؟

تا بحال از تکنیک های مدیریت زمان استفاده نکرده ام و قصدی هم برای آن ندارم و بیشتر روش خودم را در مدیریت شیمی و فیزیک دارم و تابحال در مدیریت زمان آزمون ها موفق بوده ام.

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی درس می‌خوانید؟ چگونه شخصی سازی می‌کردید، توضیح دهید که روش‌تان چگونه است؟

 بله. کل دروس بجز ریاضیات را طبق برنامه راهبردی می‌خوانم و طبق ان پیش می روم و برای شخصی سازی برای ریاضیات بعنوان برنامه مروری از برنامه راهبردی استفاده می کنم.

  1. روش‌تان برای تحلیل آزمون‌ها چگونه است؟ 
  2. کل سؤالات-اول از همه سوالات غلط و نزده رو تحلیل می کنم و دلیل غلط زدن یا نزده گذاشتن سوالات پیدا رو پیدا کرده و سعی در برطرف کردنش می کنم و سپس سوالات درست را به صورت سریع برای یافتن روش های بهتر حل مرور می کنم.

 

  1. به طور میانگین و در بازه‌های مختلف چند ساعت تست می‌زنید یا مسأله حل می‌کنید و چند ساعت صرف مطالعه و روخوانی می‌کنید، در طول سال و در ماه‌های مختلف این نسبت چه تغییری کرد؟ 

در زمان مدرسه روزانه ۶ ساعت مطالعه داشتم و با تعداد تست حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ و در زمان روز های تعطیل و روزهایی که مدرسه نمیروم سعی دارم تا ساعت مطالعه رو به ۱۰ ساعت برسانم و حدود تعداد تست ۲۰۰ الی ۲۵۰ تا تقریبا در ماه های مختلف ثابت بوده غیر از زمان امتحانات مدرسه

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟

بله کمک در پیدا کردن اشکالات در برنامه ریزی و رفع آن ها و پیدا کردن بهترین روش و زمان برای درس خواندن و برنامه ریزی برای تفریح و استراحت و کنترل استفاده از موبایل

 

  1. برنامه شما برای مطالعه درس‌های دهم و یازدهم چگونه است؟

در درس ریاضیات خواندن مباحث مرتبط مانند تابع و مرور سریع آن ها و تست زدن بسیار در آن و بقیه دروس خواندن کتاب و نکات مهم و استفاده از خلاصه نویسی و نکته نویسی هایی که قبلا انجام داده ام.

 

  1. با توجه به اهمیت امتحانات خرداد ماه و تاثیر مستقیم آن روی نتیجه کنکور، آیا از  ابزارهای کانون یا کتاب‌های آن استفاده خواهید کرد با چه برنامه و روشی؟

استفاده از آزمون های شبیه سازی و نمونه سوالاتی که در سایت کانون قرار داده شده و شرکت در امتحانات مدرسه و خواندن جزوات معلمین و متن کتاب بصورت کامل در طول سال و بعد از کنکور اردیبهشت به صورت مروری 

 

Menu