رتبه‌های برتر ریاضی در هفته آخر چه کارهایی انجام دادند؟

رتبه‌های برتر ریاضی در هفته آخر چه کارهایی انجام دادند؟. .. . . .

رتبه‌های برتر ریاضی در هفته آخر چه کارهایی انجام دادند؟


در این مطلب رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۲ از برنامه و کارویژه‌های خود در هفته پایانی قبل از کنکورشان می‌گویند... 



رتبه‌های برتر ریاضی در هفته آخر چه کارهایی انجام دادند؟

مهشید احمدی ، رتبه 81 منطقه 2 ، مهندسی مکانیک دانشگاه شریف

من در طول درس خواندنم همیشه خلاصه نویسی می‌کردم.

من بیشتر آزمون‌هایی که تحلیل می‌کردم را نکاتش را می‌نوشتم یا نکاتی که همیشه یادم می‌رفت را، از قبل در قسمتی از کتاب درسی‌ام نوشته بودم و حتما آنها را مرور می‌کردم.

البته اینجوری نبود که در یک هفته فقط یکبار مرور کرده باشم هر روز در حد نیم ساعت هم شده آنها را می‌خواندم تا نکات برایم یادآوری و مرور شوند.

کار دیگرم برای شیمی بود که در طی این مدت، یکی یا دو باری کتاب‌ها را ورق زدم، در بین درس‌های من خوب بیشتر شیمی حفظی بود برای همین شیمی را ورق می‌زدم و نکات مربوط به تستی‌هایی که در کتاب کارها خوانده بودم در کتاب درسی نوشته بودم و این ورق زدن باعث می‌شد کل نکات برایم مرور شود.

فرمول‌ها را حتما مرور می‌کردم چون همه فرمول‌ها را در یکجا نوشته بودم و می‌توانستم با یک دور خواندن همه را بازیابی کنم.




ملینا طاهری خراسانی ، رتبه 20 منطقه 2 ، مهندسی کامپيوتر دانشگاه صنعتی شريف

در اواخر دوره و روزهای نزدیک به کنکور برنامه من اینگونه بود که کنکورهای سال‌های قبل را کار می‌کردم. البته روز قبل از کنکور برنامه‌ام متفاوت بود، چون حفظیاتم خیلی خوب نبود، در روز قبل از کنکور مباحث حفظی شیمی را مرور کردم. البته من خلاصه نویسی کرده بودم و آن خلاصه نویسی‌ها را خواندم. در کل می‌توانم بگویم روز قبل از کنکور خیلی درس نخواندم و فقط خلاصه نویسی‌ها را مرور می کردم.



پارسا کفش‌دوزی بوکانی ، رتبه 7 منطقه 3 ، مهندسی کامپيوتر دانشگاه تهران

خوب برنامه من برای یک هفته آخر به دو قسمت تقسیم می‌شد، 5 روز اول و 2روز آخر؛ که در 2 روز آخر کلا درس نخواندم ولی آن 5 روز اول را کلا درس‌ها را مرور کردم، روش کار ویژه من هم این بود که در طی این پنج روز آزمون‌های جامع را کامل مجدد کار کردم و مرور کلی داشتم. من آزمون را که می‌دادم کل پاسخنامه را می‌خواندم و تک تک سوالات را تحلیل می‌کردم.



زکیه امین لیلی ، رتبه 44 منطقه 3 ، مهندسی عمران دانشگاه تهران

برنامه من در هفته آخر اینطوری بود که آزمون‌های سه روزیکبار را تمام کرده بودم و درس‌ها را تورق سریع می‌کردم و اگر در آزمونی مثلا برای یک مبحثی از شیمی ضعیف عمل کرده بودم آن را مجدد می‌خواندم و تست‌هایش را مرور می‌کردم.

روز قبل از کنکور برنامه‌ام این بود که چون فرمول‌های هندسه برایم خیلی فرار بود، آنها را خواندم و بعد از آن کلا استراحت کردم.



محمدمهدی قنبری ، رتبه 9 منطقه 3 ، مهندسی برق دانشگاه صنعتی شريف 

هفته آخر که من نشستم آزمون‌های جامع و کنکورهای سال های قبل را کار کردم. روز آخر هم درس را کنار گذاشتم و بیشتر استراحت کردم.

به جز تایم کوتاهی که اختصاص دادم و سوالات کنکور را تحلیل کردم.



Menu