گفت وگو با ستایش رحیمی ، قهرمان پیشرفت دوازدهم تجربی

سعی می‌کنم بعد از کمی استراحت مجدد سوالات را بررسی کنم و سپس مطابق با پاسخنامه تحلیل آزمون را شروع می‌کنم. اولویتم بررسی سوال هایی است که غلط حل کردم.

گفت وگو با ستایش رحیمی ، قهرمان پیشرفت دوازدهم تجربی

نام ، نام خانوادگی : ستایش رحیمی

مقطع و گروه آزمایشی : 12 تجربی 

نام مدرسه: الزهرا 

میانگین تراز: 6000

مصاحبه گر : علی ندائی

 

چگونه با کانون آشنا شدید؟

یکی از دوستانم آزمون های کانون را شرکت می کرد و به من هم پیشنهاد داد تا حتما ثبت نام کنم. تقریباً یک سال هست که کانونی شدم و در این مدت از سطح سوالات آزمون و خدماتی که از کانون دریافت کردم خیلی راضی هستم. 

 

از 1 تا 20 به عملکرد خودت تو سه سال دبیرستان چه نمره ای می‌دهید؟

قبل از آشنا شدن با کانون ضعف زیادی در حل تست داشتم. همین باعث می‌شد تا از گرفتن یک نتیجه خوب و رسیدن به هدفی که می‌خواهم نا امید بشوم. اما الآن وضعیت خیلی بهتری دارم و به خودم نمره 17 را میدم.


کدام یک از خدمات کانون بیشترین کمک را به شما کرده است؟

به نظرم آزمون های برنامه ریزی شده کانون به همراه برنامه راهبردی بهترین کمک را به من کرده اند. از مهم ترین مشکلات من نداشتن یک زمان بندی درست حین پاسخ دهی به سوالات بود که کانون با آزمون هایش کمک کرد تا بتوانم هر درس را در زمان مختص خودش پاسخ بدهم.


از کدام کتاب های کانون استفاده می‌کنید؟

کتاب های سه سطحی برای درس های تخصصی. کتاب زرد را هم برای دوران جمع بندی تهیه کردم. همچنین از کتاب های پرتکرار هم برای آمادگی در امتحانات نهایی استفاده می‌کنم.

 

در آزمون ها غیبت داشته اید؟

خیر همیشه تمام سعیم را کرده ام تا پیوستگی خودم را حفظ کنم. اگر هم به طور کامل به بودجه بندی آزمونی نرسیده باشم، باز هم در آزمون شرکت می‌کنم. چون آزمون دادن فقط برای سنجش علمی مطالبی که مطالعه شده نیست. تمرین آزمون دادن و نشستن سر جلسه آزمون هم بسیار مهم است که بباید قبل از کنکور چندین و چندین بار تمرین شود.

 

روز جمعه بعد از آزمون چه کاری انجام می دهید؟

سعی می‌کنم بعد از کمی استراحت مجدد سوالات را بررسی کنم و سپس مطابق با پاسخنامه تحلیل آزمون را شروع می‌کنم. اولویتم بررسی سوال هایی است که غلط حل کردم.آنها را دسته بندی می‌کنم و ابتدا اشتباهات علمی خودم را تحلیل می‌کنم. سعی می‌کنم نکات جدیدی که یاد گرفتم را در جزوه یا کتاب درسی یادداشت کنم تا برای آزمون های بعدی آنها را مجدد مطالعه کنم. 

 

تا به حال احساس نا امیدی داشته اید؟

احساس خستگی بله ولی احساس نا امیدی خیر،نداشتم . معتقدم که مسیر موفقیت در کل مسیر راحتی نیست و باید زحمت زیادی برای رسیدن به اهداف کشیده شود. همین باعث می شود تا وقتی که احساس خستگی میکنم، نا امید نشوم و بعد از رفع خستگی مجدد به تلاش خود ادامه می دهم. 

 

نقش خانواده را چطور می‌بینید؟

همیشه قدردان زحمت های پدر مادرم هستم. تا به اینجا تمام شرایط را برای بهتر درس خواندنم فراهم  و یک محیط آرام برایم ایجاد کرده اند تا با آرامش و تمرکز بهتری مطالعه کنم. 


Menu