روش مطالعه سیده الناز عمادی،قهرمان پیشرفت،دردروس ریاضی و فلسفه

کلکسیون روش مطالعه سیده الناز عمادی، قهرمان پیشرفت، در دروس ریاضی و فلسفه

روش مطالعه سیده الناز عمادی،قهرمان پیشرفت،دردروس ریاضی و فلسفه

استان و شهر: مازندران، ساری

پایه و رشته: یازدهم انسانی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 4859

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 6210

پیشرفت تراز : 1351

سلام...

 من الناز عمادی هستم قهرمان پیشرفت رشته انسانی 

من در ابتدای سال در درس ریاضی مشکلات زیادی داشتم و درصدهای خوبی در این درس نداشتم؛ اما از مهر سال یازدهم با کمک کتاب کار شروع به خواندن درس ریاضی از دهم کردم و حتی بعضی درس های نهم را هم برای ریاضی تکرار کردم و آنقدر این پروسه را ادامه دادم تا ریاضی دهم دیگر مشکلی نباشد.

 اولین کاری که من انجام می دادم، خواندن مسئله های آموزشی، جزوه و... بود سپس خود مسئله های آموزشی را دوباره حل می‌کردم تا فرمول‌ها کاملا به ذهنم بنشینند و سپس وارد تست و یا مسئله های تشریحی کتاب آموزشی می‌شدم و سطح تست ها و مسئله ها را به مراتب بیشتر می‌کردم.

 هر روز به مدت ۱ ساعت و یا حتی نیم ساعت ریاضی در برنامه‌ام بود تا زمانی که تست ها به مراتب آسان تر شد و سپس دو روز در هفته به مدت ۱ ساعت و نیم به حل تمرین و تست می پرداختم. درس دیگری که من بدان علاقه زیادی دارم و درس دشواری، مخصوصا در ترم دوم، برای من بود، فلسفه بود. 

کتاب فلسفه در هر درس نظریه‌های فیلسوفان از یونان باستان، جهان اسلام و غرب را در موضوع خاصی بیان می‌کرد بنابراین من برای هر فیلسوف و یا دانشمندی که نظریه و نامش بود، برگه‌ای اختصاص می‌دادم و نظریه‌های آن فیلسوف را در رابطه با موضوعات مختلف در همان برگه نوشته و برای امتحانات از همان برگه نظریات فیلسوفان را می‌خواندم. این روند، درس فلسفه را خیلی برای من آسان کرد و در طول سال هفته‌ای یک بار و ۱ ساعت و نیم فلسفه می‌خواندم.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید.(کلیک کنید)

و همچنین میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید.

Menu