کلکسیون روش مطالعاتی عرفان انصاریان در دروس عربی و ریاضی

کلکسیون روش مطالعاتی عرفان انصاریان، قهرمان پیشرفت ، در دروس عربی و ریاضی

کلکسیون روش مطالعاتی عرفان انصاریان در دروس عربی و ریاضی

استان و شهر: آذربایجان غربی، نقده

پایه و رشته: یازدهم انسانی

میانگین تراز 3 آزمون اول: 5940

میانگین تراز 5 آزمون آخر: 7131

پیشرفت تراز : 1191


سلام 

من عرفان انصاریان هستم، تراز برتر رشته علوم انسانی ... 

در ابتدا باید بگویم که من از طریق یکی از دوستانم با کانون آشنا شدم و آزمون های کانون را از تابستان دهم شروع کردم و طی این مدت بدون غیبت در آزمون های کانون شرکت کردم. آزمون دادن به صورت هر دو هفته یکبار باعث میشود که ایراداتی را که در دروس داشتم رفع کنم و نقاط ضعفی را که در مباحث هر درس داشتم بدانم و همچنین باعث افزایش آگاهی و مهارت من در آزمون دادن شد.

اوایل که در آزمون های کانون ثبت نام کرده بودم در دو درس عربی و ریاضی کمی مشکل داشتم و درصد هایم چندان جالب نبود اما بعد از مدتی که دیدم پیشرفتی در این دروس برایم حاصل نمی شود، تصمیم گرفتم که روش مطالعه تغییر بدهم و همچنین ساعت مطالعه ام را افزایش دهم. 

در عربی مباحث ترجمه و قواعد را کاملا جدا می کردم و ابتدا به سراغ قواعد هر درس می رفتم و بعد از اینکه کامل مسلط می شدم، تست های ترجمه را حل میکردم به دلیل اینکه یادگیری کامل قواعد هر درس به بهتر شدن فن ترجمه هم کمک می کند. 

دومین دلیلم برای پیشرفت در این درس استفاده از کتاب های سه سطحی کانون بود، به گونه ای که هر شب قبل از خواب میزان تست مشخصی ازکتاب سه سطحی را برای خودم مقرر کرده بودم و هر شب به صورت مداوم این کار را تکرار می کردم تا زمانی که ایراداتم را به صورت کامل رفع کنم. 

در درس ریاضی هم سعی کردم منابعی را که در پیشرفت درصد هایم در کانون کمکی نمی کند را حذف کنم و برای خودم منابع جدیدی در مطالعه در نظر بگیرم که خوشبختانه از تغییر شیوه مطالعه در این درس جواب گرفتم و درصدم خیلی بهتر از قبل شد. در هنگام مطالعه سعی میکنم موبایل و محرک هایی را که باعث حواس پرتی من می شود را از خودم دور کنم. 

ابتدای ثبت نام در کانون میانگین ساعت مطالعه ام روزانه6 الی8 در بود اما امسال که سال منتهی به کنکور است، میزان مطالعه ام را افزایش داده ام و روزانه به صورت میانگین 9 الی11 ساعت مطالعه دارم. از آغاز نیمسال دوم تحصیلی افزایش تراز خوبی در آزمون های کانون داشته ام و توانستم این پیشرفت را در تمامی دروس رقم بزنم و به حد ثبات برسانم. 

بنظرم کتاب های آبی روانشناسی و اقتصاد بهترین کتاب های کانون هستند چون مباحث هر درس را به صورت طبقه بندی شده و به شیوه های گوناگون آموزشی تألیف کرده اند، طوری که با خواندن درسنامه های این کتاب ها دیگر نیازی به منبع دیگر نمی کنید و در تست هایش هم تنوع تستی زیاد می‌بینید به گونه ای که هر نوع مدل تستی که در کنکور تا به حال آمده در این کتاب ها هم آمده اند. من از همین راه توانستم بهترین درصد ها را در این دو درس کسب کنم. 

در پایان هم باید از پدر و مادرم که برایم محیطی آرام و به دور از تنش ایجاد کرده اند و همچنین مشاورم که با کمک ها و برنامه ریزی های منظم و دقیق ایشان بود که توانستم ترازم را در آزمون های کانون افزایش دهم، تشکر کنم.


 دانش آموزان عزیز، برای رزرو پشتیبان ویژه و مشاور کنکور ، میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید. یا از طریق صفحه کانون برترها با ما در ارتباط باشید. (کلیک کنید)


Menu