روز آخر، گفت وگو با محمدرضا مصاحب رتبه 362 کنکور تجربی 97

روز آخر، گفت وگو با محمدرضا مصاحب رتبه 362 کنکور تجربی 97 کانون فرهنگی آموزش قلم چی

روز آخر،  گفت وگو با محمدرضا مصاحب رتبه 362 کنکور تجربی 97

روز کنکور چگونه گذشت؟

محمدرضا مصاحب،رتبه ۳۶۲ کنکور تجربی ۹۷ از شیراز و دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

من اصولا آدم پراسترسی در مواجهه با آزمون ها نبودم.

تنها زمانی که دچار استرس قبل از کنکور شدم صبح روز قبل از کنکور بود که مشغول مرور حفظیات شیمی بودم.اما به محض اینکه مطالعه را کنار گذاشتم و استراحت روز قبل از کنکور را با خانواده شروع کردم،تمام آن استرس ها از بین رفت و من با آرامش روز قبل از کنکور را سپری کردم.

شب هم خیلی راحت ساعت ۱۰شب خوابیدم و ۵صبح بیدار شدم.

هضم صبحانه روز آزمون تا کمی قبل از شروع آزمون اذیتم کرد و نگران بودم که احساس ناراحتی حین جلسه داشته باشم اما کمی قبل از شروع آزمون کاملا برطرف شد.

طبق برنامه ریزی قبلی در دفترچه عمومی با ادبیات شروع کردم و به زبان ختم کردم.تا رسیدن به درس زبان۵دقیقه از پیش بینی قبلی خودم عقب افتادم که باعث بی دقتی های زیاد در ریدینگ ها شد و من نتیجه عمومی خوبی نسبت به توانایی های خودم کسب نکردم

ادبیات را ۷۲درصد،عربی۹۵درصد،دین و زندگی۶۴درصد و زبان را۷۸درصد زدم

در دروس اختصاصی شرایط بهتر بود و همه چیز طبق انتظارم پیش رفت.به موقع از تغذیه ها و آب استفاده کردم و مشکلی تا انتهای آزمون نداشتم.من به خودم اعتماد بالایی داشتم و سخت بودن یک درس باعث به هم ریختگی من نمیشد.چون اطمینان داشتم که اگر برای من سخت است یعنی واقعا سنگین بوده و برای بقیه هم سخت خواهد بود.ابن موضوع در اختصاصی های۹۷که نسبت به سال های اخیر خیلی سنگین بودند به کمک من آمد.


دانش آموزان عزیز، برای رزرو  پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید.

 روز آخر،  گفت وگو با محمدرضا مصاحب رتبه 362 کنکور تجربی 97

Menu