نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم تجربی

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم تجربی را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم تجربی

آزمون 26 دی اولین آزمون پروژه‌ی 4 (آزمون‌های ویژه) است. در این آزمون یک‌هشتم پیشروی جدید دارید و سه‌هشتم مطالب دوره‌ی آزمون‌های گذشته است. در این آزمون نیمه‌ی پایانی نیم‌سال اول دوره می‌شود.

آزمون 26 دی همانند آزمون‌های دیگر شامل 50 سؤال عمومی و 80 سؤال اختصاصی است که درمجموع، به 130 سؤال در مدت‌زمان 165 دقیقه پاسخ خواهید داد.

در این آزمون، درس‌های اختصاصی (ریاضی، زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی) 20‌سؤالی هستند. توجه داشته باشید که در این آزمون برای درس زیست‌شناسی آزمون آشنا داریم؛ یعنی 20 سؤال درس زیست‌شناسی شامل 10 سؤال طراحی و 10 سؤال از کتاب آبی زیست دهم است. سؤالات کتاب آبی را قبلاً دیده و تمرین کرده‌اید؛ بنابراین این سؤالات برای شما آشنا هستند. برای شما آشنا هستند. با بررسی کارنامه‌ی درس زیست‌شناسی در دو گروه طراحی و آشنا می‌توانید نحوه‌ی یادگیری و مطالعه‌ی خود را ارزیابی کنید.

پیشروی جدید این آزمون در همه‌ی درس‌های اختصاصی شامل 17 پیمانه از کتاب‌های آبی است که با تمرین این سؤالات می‌توانید برای آزمون 26 دی آماده شوید.

آزمون هدف‌گذاری این آزمون در تاریخ 18 دی به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

توجه: برنامه‌ی آزمون 18 دی همان برنامه‌ی 26 دی است.

با نزدیک‌شدن به ایام امتحانات دی‌ماه، کانون دو آزمون هدیه را در تاریخ‌های 5 دی و 12 دی برای همه‌ی دانش‌آموزان به‌صورت رایگان برگزار خواهد کرد. برنامه‌ی این آزمون‌ها جمع‌بندی نیم‌سال اول است.

محیا اصغری، مدیر گروه آزمون دهم تجربی کانون

Menu