نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم ریاضی

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم ریاضی را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی دهم ریاضی


۱. این آزمون یک ایستگاه جبرانی برای مرور و تقویت نیمه‌ی دوم مطالب نیم‌سال اول (چهارهشتم دوم نیم‌سال اول) است که یک‌هشتم پایانی نیم‌سال اول پیشروی جدید این آزمون است.

۲. در این آزمون درس اختصاصی ریاضی و درس عمومی زبان انگلیسی شامل سؤالات آشنا است؛ یعنی هر درس شامل 10 سؤال طراحی جدید و 10 سؤال از سؤال‌های استاندارد کنکورهای سال‌های گذشته یا از آزمون‌های کانون است که در کارنامه برای هر 10 سؤال رتبه و تراز جداگانه در کارنامه در نظر گرفته شده است که برای درس ریاضی از کتاب آبی ریاضی دهم و برای درس زبان کتاب جامع زبان انگلیسی دهم منبع آن است.

۳. دو آزمون استاندارد هدیه در تاریخ‌های 5 دی و 12 دی برای دانش‌آموزان کانونی و غیرکانونی در نظر گرفته شده است که جمع‌بندی کل مطالب نیم‌سال اول است و شما را برای امتحانات نیم‌سال اول آماده می‌کند که در این دو آزمون نیز مطالب آزمون 26 دی مرور شده است. پس این دو آزمون نیز تأثیر زیادی در افزایش تراز شما در آزمون 26 دی خواهد داشت. پس آن‌ها را جدی بگیرید.

۴. بعد از این آزمون شما باید خود را برای امتحانات ترم اول مدرسه خود آماده کنید. پس به دو نکته‌ی اساسی که در زیر به آن اشاره می‌کنم، توجه کنید.

  • اصلی‌ترین هدف آزمون‌های کانون افزایش معدل شما در مدرسه است. به همین منظور آزمون‌ها کاملاً آموزشی و پر از مطالبی است که تمام مطالب کتاب درسی شما را پوشش می‌دهد. پس ابتدا به رفع اشکالات آزمون‌های قبلی که نکات آن‌ها را یادداشت کرده‌اید، مراجعه و حتماً مرور کنید.

  •  پیشنهاد ما این است که حتماً کتاب‌های پرتکرار در درس‌های اختصاصی را برای خود تهیه کنید و از آن‌ها استفاده کنید؛ زیرا یک منبع غنی از سؤالات امتحانات تمام مدارس کشور است که تمام مطالب کتاب درسی از قبیل تمرین‌ها، مثال‌ها و... را پوشش می‌دهد و تأثیر بسیار زیادی در افزایش معدل شما خواهد داشت.

  • حمید زرین‌کفش، مدیر گروه دهم ریاضی کانون

Menu