چگونه در درس ریاضی رشد کردم

من با تلاش برای رسیدن به تسلط کامل بر کتاب درسی، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی و فراتر از کتاب درسی، استفاده از مثال‌های گوناگون در مباحثی که ضعیف هستم و کمک گرفتن از والدین و اطرافیان ...

چگونه در درس ریاضی رشد کردم

من با تلاش برای رسیدن به تسلط کامل بر کتاب درسی، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی و فراتر از کتاب درسی، استفاده از مثال‌های گوناگون در مباحثی که ضعیف هستم و کمک گرفتن از والدین و اطرافیان توانستم در درس ریاضی به پیشرفت برسم.

من برای پیشرفت در درس ریاضی ابتدا کتاب درسی را به خوبی مطالعه می‌کنم و پس از درک مطالب آن، به سراغ مطالب فراتر از کتاب می‌روم و مثال‌های بسیاری را در مباحثی که مشکل دارم حل می‌کنم. همیشه سعی می‌کنم سوالاتی را که برایم سخت هستند حل کنم و اگر نتوانستم تا جایی که امکان دارد از دیگران کمک می‌گیرم و همه‌ی تلاشم را می‌کنم که دیدم را نسبت به سوال‌ها عوض کنم.

کتاب سه‌سطحی ریاضی در درس استدلال و هندسه کمک زیادی به من کرد و باعث شد که هر آزمون درصد بیشتری را در این درس و به خصوص در این فصل کسب کنم، زیرا در این کتاب سوالات بسیار مفهومی از خود متن کتاب درسی طرح می‌شود و همین مسئله سبب آشنا شدن دانش‌آموزان با مثال‌های جدیدتری می‌شود.

نگین امینی‌زاده، پایه‌ی نهم از بافت 

Menu