موفقیت در آزمون تیزهوشان ششم با دو کتاب مؤثر

برای شما که ششم هستید و به فکر فردای بهتر و مدرسه‌ی بهتر، آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی، آزمونی مهم است که خیلی از شما دوست دارید توانایی خودتان را در آن محک بزنید.

موفقیت در آزمون تیزهوشان ششم با دو کتاب مؤثر

برای شما که ششم هستید و به فکر فردای بهتر و مدرسه‌‌ی بهتر، آزمون تیزهوشان و نمونه‌دولتی، آزمونی مهم است که خیلی از شما دوست دارید توانایی خودتان را در آن محک بزنید.

در آزمون امسال هم مشابه سال گذشته، هوش غیرکلامی شما نیز ارزیابی خواهد شد؛ اما این هوش غیرکلامی با کمی تمرین و تلاش ورزیده می‌شود. برایتان مثالی می‌آورم.

فرض کنید برای یک مسابقه‌ی ورزشی مثلاً دو و میدانی آماده می‌شوید. بعضی از ورزشکاران بدنی ورزیده‌تر دارند و تمرین کمتری لازم دارند. برخی نیز ساختار بدنشان به‌گونه‌ای است که به تمرین بیشتر نیاز دارند. به‌هرحال همه به تمرین نیاز دارند.

هوش غیرکلامی شما هم به‌ همین صورت است. در هر سطحی از هوش غیرکلامی هستید، اگر کمی وقت بگذارید و تمرین کنید، توانا‌تر می‌شوید و احتمال قبولی شما بیشتر می‌شود. در فرصت کوتاهی که دارید، پیشنهاد می‌کنم بدون اتلاف وقت به‌سراغ اصل مطلب بروید.

من دو ابزار برای این ورزش به شما معرفی می‌کنم:

۱. کتاب استعداد تحلیلی کانون فرهنگی آموزش (با قیمت ۳۸هزار تومان): این کتاب ۶۰۰ سؤال دارد و در ۵ فصل اصلی و ۴ آزمون پایانی تهیه شده است. همه‌ی سؤالات از ساده به دشوار چیده شده است و به‌ این ترتیب، شما را آماده می‌کند تا بتوانید به تیپ‌های اصلی سؤال مسلط شوید.

۲. فلش‌کارت استعداد تحلیلی کانون فرهنگی آموزش (با قیمت ۷۵۰۰ تومان): این محصول در ۵ فصل تهیه شده است. علاوه بر درس‌نامه و مثال کوتاه، سؤالات مهم و اصلی را به شما معرفی کند.

توصیه می‌کنم، هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید. این دو ابزار را تهیه کنید و هوش غیرکلامی خود را ورزیده کنید.


Menu