گره خوردن گام‌های اولیا و دانش‌آموز

چقدر لبخند مادر و پدر در امتداد لبخند فرزندشان، پس از یک همراهی دلگرم‌کننده و آرامش‌بخش و دیدن حاصلی مورد انتظار پس از گذراندن لحظات پرتلاش زیباست.

گره خوردن گام‌های اولیا و دانش‌آموز

گره خوردن گام‌های اولیا و دانش‌آموز

 برای باز کردن گره‌هایی که در مسیر موفقیت است

چقدر لبخند مادر و پدر در امتداد لبخند فرزندشان، پس از یک همراهی دلگرم‌کننده و آرامش‌بخش و دیدن حاصلی مورد انتظار پس از گذراندن لحظات پرتلاش زیباست. سال‌هاست آزمون‌ها برگزار می‌شود، بر همراهی با برنامه‌ها تاکید می‌شود و نکته‌ها و آموزه‌های کانون بیان می‌شود. اما یک دریچه‌ی زیبا، نگاه پدر و مادری است که با اعتماد به این مجموعه خواهان رسیدن فرزندشان به موفقیت است.

با دانش‌آموزان صحبت می‌کنیم. در روزهای آزمون و جلسات مختلف آن‌ها را همراهی می‌کنیم و از موفقیتشان لذت می‌بریم. اما لذت‌بخش‌ترین لحظه‌ها، لحظه‌هایی است که داوطلب با همراهی اولیا گام برمی‌دارد؛ اولیایی که سعی می‌کنند با مطالعه‌ی مطالب سایت و مجله‌ها و همراهی با پشتیبان و مشاور تاثیری مثبت داشته باشند. پدر و مادری که همیشه لبخند می‌زنند، همیشه آرامش می‌دهند و همیشه همراهند.

با تجربه‌ای که از داوطلبان برتر داریم اولین گزینه در اکثر موارد این است که ما اولیاء این داوطلبین را می‌شناسیم. چون همیشه در تمام برنامه‌ها حضور دارند. در جلسات گروهی هستند، زمان انتخابِ کتاب هستند، زمان تحلیل کارنامه هستند و در تماس‌های تلفنی همیشه همراه با پشتیبان‌، همفکر و هم‌گامند. باور داشته باشیم که این همراهی مسیر داوطلب را هموار می‌کند، به فرزندان آرامش می‌دهد و به دانش‌آموز اعتماد‌به‌نفس می‌دهد.

من همیشه در جلسه اتمام حجت تاکید می‌کنم که پدر و مادر اگر بدانند چقدر حضورشان برای داوطلب آرامش‌بخش است لحظه‌ای از این همراهی باز نمی‌ایستند. حتی تاکید می‌کنم اولیایی که سواد لازم را ندارند نیز حضور داشته باشند و همیشه همراهی کنند. زیرا این همراهی مهم‌ترین عامل آرامش و آرامش مهم‌ترین عامل موفقیت داوطلب است .

Menu