فراخوان جشنواره فیلم کودک و نوجوان

مقررات و فراخوان سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به منظور اعتلای تولیدات سینمای کودک و نوجوان منتشر شد.

فراخوان جشنواره فیلم کودک و نوجوان

مقررات و فراخوان سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به منظور اعتلای تولیدات سینمای کودک و نوجوان منتشر شد.

براساس توافق‌نامه فیمابین سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، شهرداری اصفهان و بنیاد سینمایی فارابی، سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر تاریخی اصفهان از 9 تا 15 تیر 1396 برابر با 30 ژوئن تا 6 جولای 2017 میلادی بر اساس شرایط و مقررات زیر برگزار می‌شود.

اهداف جشنواره:
الف) معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی و تقدیر از پدیدآورندگان این آثار
ب) زمینه‌سازی حضور فعالان سینمای کودک و نوجوان در بخش‌های متنوع جشنواره 
ج) رشد و رونق تولید و نمایش در سینمای کودک و نوجوان، از طریق زمینه سازی برای تبادل اندیشه و تعامل میان دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب نظران و مخاطبان

بخش های جشنواره:
1) مسابقه سینمای بین‌الملل
- فیلم‌های سینمایی، فیلم های کوتاه و نیمه بلند داستانی (کوتاه 3دقیقه تا 30 دقیقه – نیمه بلند از 30 دقیقه تا 70 دقیقه) 
- فیلم‌های سینمایی پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند پویانمایی (کوتاه 3 دقیقه تا 30 دقیقه – نیمه بلند از 30 دقیقه تا 70 دقیقه) 

شرایط ارسال فیلم‌ها برای انتخاب:
متقاضیان برای ارایه نسخه اولیه می‌توانند فیلم‌های خود را به صورت (DVD, Blu-Ray ) به دفتر جشنواره ارایه دهند:
* دفتر جشنواره آماده دریافت فایل‌ها از طریق بارگذاری است و برای استفاده از این امکان به جای ارسال پستی اثر و یا تحویل حضوری، متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند فایل فیلم را بارگذاری کرده و لینک فیلم را از طریق نشانی Icffprog@gmail.com ایمیل کنند. صاحبان آثار ظرف 24 ساعت از دریافت اثر توسط دبیرخانه مطلع خواهند شد.
* پس از انتخاب آثار، مشخصات فنی فایل‌های مورد قبول جشنواره برای نمایش در سالن‌های سینما به اطلاع دارندگان آثار خواهد رسید.


منبع :

Menu