تنها مانع انتقال گریزمان به منچستریونایتد

یک روزنامه انگلیسی خبر داد مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید در تابستان آینده راهی منچستریونایتد خواهد شد اما یک مانع برای این انتقال وجود دارد.

تنها مانع انتقال گریزمان به منچستریونایتد

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از EFE، آنتوان گریزمان یکی از بازیکنان مورد علاقه ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله شیاطین سرخ است. روزنامه ایندیپندنت از رضایت ضمنی گریزمان برای پیوستن به منچستریونایتد سخن به میان آورد اما یک مشکل را مانع این انتقال اعلام کرد.

در گزارش ایندیپندنت آمده است: گریزمان برای رفتن به یونایتد در تابستان آینده مشکلی ندارد و شماره پیراهن او نیز مشخص شده است اما تنها یک مانع باقی مانده است و آن اینکه باشگاه اتلتیکومادرید از این می ترسد که فیفا اجازه فعالیت را به این تیم در فصل نقل‌ و انتقالات ندهد. اگر این مانع برطرف شود، گریزمان به زودی با یونایتد قرارداد نهایی امضا می‌کند.

گریزمان در سه فصل حضورش در اتلتیکومادرید، عملکرد درخشانی از خود نشان بدهد. او در سال ۲۰۱۶ جزو سه بازیکن نهایی کسب توپ طلا بود؛ هرچند در نهایت این جایزه به کریستیانو رونالدو رسید.

رقم فسخ قرارداد این بازیکن فرانسوی با اتلتیکو مادرید ۸۹ میلیون پوند است و به نظر می‌رسد منچستریونایتد مشکلی با پرداخت این رقم ندارد.

منبع :

Menu