توانایی جالب گوشی هوشمند Surface برای ثبت محتوای سه بعدی

چندی پیش خبر ارائه گوشی هوشمند مایکروسافت به نام Surface و تبلیغات خیره کننده مایکروسافت برای آن، سر و صدای زیادی به پا کرد.

توانایی جالب گوشی هوشمند Surface برای ثبت محتوای سه بعدی

به گزارش کلیک، شایعات زیادی در خصوص Surface اولین تلفن هوشمند مایکروسافت در خبر گزاری ها و وب سایت های مختلف منتشر شده است. اخبار منتشر شده درباره قابلیت های این گوشی هوشمند نشان می دهند که تلفن های هوشمند Surface بر همان مبنای طراحی و رویکرد مایکروسافت در ارائه  تبلت های Surface خواهند بود. این تلفن همراه هوشمند قرار است به آخرین نسخه ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شود و سپس به بازار عرضه شود. شاید مایکروسافت بخواهد با تولید گوشی Surface  تجربه نسبتاً تلخ خود در ارائه گوشی های Windows Phone و شکست در همکاری با شرکت نوکیا در تولید تلفن های همراه هوشمند، فراموش کند. اما به هر حال اخبار نشان می دهند تولید گوشی های Surface در واقع در ادامه تولید تبلت های Surface مایکروسافت خواهد بود و قرار است این گوشی با همان قابلیت ها فقط در قالب گوشی تلفن همراه ارائه شود.

خبرها و تصاویر منتشر شده از این گوشی ها نشان می دهند که این گوشی قرار است با نسخه به روز رسانی شده سیستم عامل ویندوز به بازار ارائه شود. بسیاری از قابلیت های سیستم عامل ویندوز موبایل از پرداخت از طریق وب تا نمایش سه بعدی محتوا در این گوشی به بروز رسانی خواهند شد. برای پرداخت های آن لاین از طریق وب مایکروسافت سرویس جدیدی به نام Microsoft Wallet را به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل اضافه کرده است. این سرویس به کاربر امکان افزودن جزییات بیشتری از حساب کاربری به منظور آسان تر شدن روند پرداخت های آن لاین و الکترونیک را ارائه خواهد داد. قابلیت جالب دیگری که به این نسخه از سیستم عامل ویندوز افزوده خواهد شد Reading List است که لیستی از تمام محتوایی که کاربر می خواهد بعدا و در فرصت مناسب آن ها را بخواند ارائه خواهد داد.

از طرفی اپلیکیشن مربوط به تنظیمات گوشی نیز تغییرات زیادی داشته است. در واقع واسط کاربری بهتری برای این اپلیکیشن طراحی شده است که به کاربر امکان مدیریت و دسترسی بهتر به محتوای سایر اپلیکیشن ها را خواهد داد. و در راس تمام این قابلیت های جدید باید به قابلیت نمایش سه بعدی محتوا اشاره کرد که قابلیت بسیار جذابی برای کاربران این گوشی ها و همچنینی این سیستم عامل خواهد بود. با استفاده از قابلیت نمایش سه بعدی کاربر قادر خواهد بود تا علاوه بر مشاهده محتوای سه بعدی، با استفاده از تلفن همراه خود محتوای سه بعدی ثبت کند.

همچنین در اخبار و شایعات آمده است که این گوشی تلفن همراه دارای قابلیت اتصال X86 و Continuum خواهد بود. شاید این قابلیت بتواند این گوشی را از سایر گوشی های پرچم دار برندهای دیگر متمایز کند. هر چند در اخباری که منتشر شده است گفته می شود سامسونگ در گوشی پرچم دار جدید خود یعنی گلکسی S8 این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

در گوشی Surface قرار است از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده شود که باعث افزایش قدرت پردازش در این گوشی خواهد شد و بنابراین کاربران می توانند مطمئن شوند که  با هیچ محدودیتی برای اجرای اپلیکیشن ها بر روی این گوشی ها مواجه نخواهند بود.

منبع :

Menu