تبلت‌های محبوب MediaPad هوآوی راهی آمریکا شدند

تبلت‌های MediaPad هوآوی که یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت هستند، در حال حاضر در سه مدل و با قیمت ۲۹۹ دلار از طریق سایت آمازون در آمریکا در دسترس هستند.

تبلت‌های محبوب MediaPad هوآوی راهی آمریکا شدند



به گزارش کلیک، تبلت های MediaPad هوآوی در حال حاضر از طریق سایت آمازون در کشور آمریکا در حال عرضه هستند. این تبلت در سه مدل عرضه شده است که شامل MediaPad M3 ،T1 7.0 و T1 10.0 می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط هوآوی، مدل دیگری نیز تا آخر سال جاری میلادی روانه بازار آمریکا خواهد شد.

می توان گفت تبلت Mediapad هوآوی در حال حاضر بیشترین توجه را در میان سایر محصولات هوآوی به خود جلب کرده است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی با وضوح ۱۶۰۰*۲۵۶۰ است و از یک بدنه فلزی برخوردار است. این تبلت مجهز به تراشه ساخت خود شرکت هوآوی است که دربردارنده یک پردازنده هشت هسته ای است. حافظه رم این تبلت نیز ۴ گیگابایت است. این تبلت که دارای سخت افزار واقعاً خوبی است، با قیمت ۲۹۹ دلار در حال عرضه است.

حافظه داخلی این تبلت ۳۲ گیگابایت است و از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. دوربین اصلی و سلفی این تبلت، هر دو ۸ مگاپیکسل هستند. یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری نیز نیروی این گوشی را تأمین می کند. از دیگر امکانات این تبلت می توان به حسگر اثر انگشت آن و برخورداری از چهار بلندگو اشاره کرد. سیستم عامل این تبلت نیز اندروید ۶٫۰ مارشمالو است و از رابط کاربری خود شرکت هوآوی یعنی ۴٫۱ Emotion UI بهره می برد.

منبع :

Menu