HP نسل بعدی لپ تاپ‌های خود را معرفی کرد

شرکت اچ پی، در روز دوشنبه از نسل بعدی لپ تاپ‌های منحصر به فرد خود رونمایی کرد. این لپ تاپ‌ها به راحتی می‌توانند به پرفروش‌ترین های بازار تبدیل شوند.

HP نسل بعدی لپ تاپ‌های خود را معرفی کرد



به گزارش کلیک، لپ تاپ HP Spectre x360 که در حال حاضر باریک ترین لپ تاپ ۱۳٫۳ اینچی در جهان به شمار می رود، با عمر طولانی تر باتری همراه خواهد بود و انتظار می رود که تا هفته آخر ماه اکتبر با قیمت پایه حدودا ۲ هزار دلار در دسترس کاربران باشد. دیگر لپ تاپ جدید اچ پی، با نام HP ENVY، علاوه بر صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی، دارای یک باتری با عمر شارژدهی ۱۴ ساعت است که ۴ ساعت نسبت به مدل گذشته بیشتر عمر می کند. انتظار می رود که این لپ تاپ از اواسط ماه نوامبر با قیمت پایه ۱۳۴۱ دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

کتان پاتل، مدیر اچ پی در بیانیه ای اعلام کرد: “ما لپ تاپ های جدیدمان را مجددا طراحی کردیم تا بتوانیم انتظار کاربران را در زمینه صوتی، تصویری در کنار حفظ باریک بودن دستگاه برآورده کنیم.”

با طراحی لولای جدید، HP Spectre x360 دارای عرض ۱۳٫۸ میلی متر (بیش از ۲ میلی متر نازک تر از مدل قبلی) است و دارای دو پردازنده Core i5 و i7 کمپانی اینتل به همراه ۱ ترا بایت هارد SSD است. این لپ تاپ برای برقراری اتصالات هم از دو درگاه پورت USB C و یک پورت تاندربولت پشتیبانی می کند. لپ تاپ HP ENVY هم شامل پردازنده های نسل هفت اینتل (Core i7) و ۱ ترا بایت هارد SSD می باشد و دارای دو پورت USB 3، یک USB C و ۱۶ گیگابایت رم است.

HP همواره با طراحی لپ تاپ های خاص و مدرن توانسته جایگاه خوبی در این بازار داشته باشد و همیشه از پیشتازان این زمینه بوده است. باید دید که آیا این لپ تاپ های جدید هم مانند HP Spectre مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر.

به محض دریافت اطلاعات بیشتر و انتشار نقد و بررسی های کامل، آن ها را منتشر خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

منبع :

Menu